Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

hmm jammer dat ik er niet bij kon zijn met het mini dingetje framepje,had wel graag ff een run op de bank willen maken.
maarja volgende keer beter.

Ik ben net terug en dat ik me kan herinneren was van Schie 2e of 3e met een tijd van 7,35 en marco's sprinter met Vincent aka Cozmo erop deed het in 7,22. De snelste dus. Verder heb ik de laatste sprints niet gezien maar alvast gefeliciteerd met het verslaan van Van Schie 9||6 :W
Was trouwens erg leuk en goed georganiseerd. Jammer dat je niet mocht testrijden (nergens) anders hadden beide Dragsters het wel beter gedaan denk ik (maar laat ik niet voor iemand anders spreken :* )
Geslaagde dag

marbossi said:
Ik ben net terug en dat ik me kan herinneren was van Schie 2e of 3e met een tijd van 7,35 en marco's sprinter met Vincent aka Cozmo erop deed het in 7,22. De snelste dus. Verder heb ik de laatste sprints niet gezien maar alvast gefeliciteerd met het verslaan van Van Schie 9||6 :W
Was trouwens erg leuk en goed georganiseerd. Jammer dat je niet mocht testrijden (nergens) anders hadden beide Dragsters het wel beter gedaan denk ik (maar laat ik niet voor iemand anders spreken :* )
Geslaagde dag

Was dat die dragster met TjT Black Edition ?

ik ben ook net terug, nergens kunnen testen jammer genoeg maja, dacht dat ik een carb probleempje had dat de vlotter op eind opwas, op de tovami bleek het gewoon goed te zijn :S
maja
15 pk gescoord :|
en tijden van 8.9 8.885 ofow, moet veel beter kunnen :)
heb trouwens tegen de abt kymco gereden :)
al met al super dagje met super weer :D

Xsh is NIET 1e geworden.
Ze zijn 2e geworden.
Heb Marco net aan de telefoon gehad.
Ze hadden de snelste tijd van vandaag maar in de finale greep de koppeling niet goed aan dus kwamen ze niet lekker weg.
Van Schie gefeliciteerd met de 1e plek en XSH met de 2e :)

Was me een dagje wel!
Veeel heel veel leuke/snelle scooties gezien *D
Jammer dat ik weereens pech had en een benzine lek probleem had waardoor ik dus direct gediskwalificeerd werd :'(
Na dat probleem opgelost nog een redelijk probleem gehad om nog mn 2e heat iig te kunnen rijden wat me overegens best tegenviel maargoed ik heb dus nog 1x kunnen sprinten (en met nog een slippende snaar door dat lek probleem) toch nog gewonnen van een runner met evo70 blok van GJB dachtik :W . Maar kortom zeeeer vet en kheb me zeker niet verveeld.
Mensen van organisatie nog bedankt voor alles! 9||6

Peace :7

EDIT>>: ER MOET TOCH NOG VASTWEL IEMAND ZN DIE MIJN SPRINT HEEFT GEFILMD ;( PLEASE LET ME KNOW!

Back