Brommersprint Genemuiden zat. 28 augustus

tenbrey said:
Idd Bas dat zijn iig die gasten!
Allemaal klanten van GJB, maar echtwel relaxte luitjes man om mee te lullen :P

Was jij die kale jongen, naja stekeltjes die 8er sander stond ? toen ik met hem stond te praten.

Hhaha , er ging toch een andere antilli op omdat hij vond dat de 1e er niks van bakte.Kerel ging direct bij start vol met lachgas aan.wieieeeeee bhooap :D

hoor je kerel @ luidspreker oooohw ohw een probleempje zo te horen, maar zo te zien valt het mee!!!
5 sec later het viel toch tegen hij heeft een vastloper!!!

Waar ik me wel aan ergerde was de peuter school die bij de start zich telkens weer verzamelde:|
Maar gauw daarna kwam er meteen al een vent van de organisatie die ze weer bij de juf bracht:X Waarop ze 5min later er weer zaten.

mwah zat een schroefje van me spatbordje los, niet vast gedraaid wist ik, was niet zo mega ramp zeg maar, ik zo draai maar vast als je wilt, hij netjes doen :*
maja , vond het zeer geslaagd :) kan alleen amar beter worden :D

Viel me zwaar tegen hoe de scoots eruit zagen kwa afwerking enzo.Veel frames ook...

Mooiste scooter van de meeting vond ik die van Tram, gruwelijke machine dat...die van DJ vond ik ook wel mooi,alleen beetje te laag.

Beerke said:
ONZE ??? wat is er van jou dan? en van wie is dan de rest?
Ok voor dat we 5pages krijgen over m'n zusje hier in het kort het verhaal:

Ik ben dus member van fst (zozo:P) en m'n zusje vind scooters enzo ook wel tov en wou titus een fst rukslet hebben ofzo en nu heeft hij er dus 1 gevonden en die wil die dus niet kwijt...

:L:P

tomaaz said:
Ok voor dat we 5pages krijgen over m'n zusje hier in het kort het verhaal:

Ik ben dus member van fst (zozo:P) en m'n zusje vind scooters enzo ook wel tov en wou titus een fst rukslet hebben ofzo en nu heeft hij er dus 1 gevonden en die wil die dus niet kwijt...

:L:P
Dan nog je zusje blijft van zichzelf!! :) ik geloof namelijk niet dat je zomaar eigenaar kan worden van een meisje!!, zelfs een broertje heeft geen zeggenschap!!

Back