This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Damwoude 7 juni 2008

@Redmer:

Thanx

Heb je nog meer info? keuring tijden enz?

gewoon normaal. tussen 9 en 11 uur.

gewoon optijd zijn, is het altijd goed. Deze keer kom ik wel iets later jubbega was ik wel erg vroeg haha

Heb er ook wel ff zin in... ff wat anders aan me hoofd, das altijd goed.

kerspellaan nummer 8 in assen Moet je er ook ff een kratje voor mij bij sturen anders is ie al leeg voordat hij er aan begint Zou jij de cameraman nog kunnen vragen of hij een flimpje van Jubbega wil meenemen in ruil voor wat biertjes?
Tot zaterdag!

Kijken jullie allemaal maar uit! ik heb een licht gewicht rijder van 50 kilo die voor mij rijd....

O wacht... o nee... dat heb ik gedroomd... ik rijd gewoon zelf met 100+ dus beware

kerspellaan nummer 8 in assen Moet je er ook ff een kratje voor mij bij sturen anders is ie al leeg voordat hij er aan begint Zou jij de cameraman nog kunnen vragen of hij een flimpje van Jubbega wil meenemen in ruil voor wat biertjes?
Tot zaterdag!

Doe ik.

Biertjes komt altijd goed:W *D

Tot zaterdag!

Dat is niet mijn adres vriend En als jij nou gewoon voor veel vermogen zorgt kan ik lekker biertjes blijven drinken en pizza's eten.

Gister nog gewogen, 71.2 kilo. Nog nooit zo zwaar geweest

treehuggert 8)

buitje in t zuiden van t land, en de temperatuur verder goed zoals ieder jaar :W dus ik heb er zin in :W

Ik ben er ook weer:+

Heb je nu wel een passende veer Ruudje en neem je die Offringa nog mee, of zit die weer te huilen :'(?

oh dat weet je nooit met dat malle joch veertje is niet nodig op damwoude, dus daar hebben we niks aan gedaan. De rest ook niet trouwens :+

Kijken jullie allemaal maar uit! ik heb een licht gewicht rijder van 50 kilo die voor mij rijd....

O wacht... o nee... dat heb ik gedroomd... ik rijd gewoon zelf met 100+ dus beware

Weet wel iemand voor je john:0 yannieck 52 kg maar
En je kan je toch half 12 inschrijven.
Dus als we half 11 aanwezig zijn lijkt mij dat voldoende
Heb er goed zin in iedergeval!

Tot zaterdag!

Tommy, de DVD ligt al klaar!
tot zaterdag!

(wel koud bier hoor)