Brommersprint Damwoude 5 Juni Zaterdag

GROSSIE@aerox said:
hier (20 km vanaf Damwoude) ziet het weer er wel redelijk uit...

Ey Grossie jonge ook alweer wakker?

Zo als het nu lijkt is het hier in friesland gewoon bewolkt, beetje grauw weer zeg maar, maarja beter dan regen, en dat komt vandaag niet als je op de radarbeelden kijkt....
 
Agjah zo leek Jubbenga ons ook tegen te houden :D, mjah het is toen togh goed gekomen..... Grossie gaan we weer ff buiten de ramen hangen ? :D
 
Ik ga zo met Manta, Siepie wokkel en paar anderen die kant op rijden:)
Het is hier nu erg bewolkt dus neem m'n regen pakkie maar mee:p
 
Ben net weer thuis:)
Was super! best veel bezoekers en was goed georganiseerd. Alleen vond ik die vent die commentaar gaf beetje té...:p

Maarja, was een zeer geslaagde dag!
 
idd Was opzich best wel grappig vandaag :p:W

Alleen vraag ik me nogsteeds af waarom die gast van Twins bij eerste head em ineens Smeerde :)

En die gast uit giekerk 8P valde ook vandaag niet tegen te rijden :)

verders was het een geslaagd dagje :)
 
Klote ! lig/zit ik ziek thuis en kon ik dus niet mee naar Damwoude, hoor ik dat Patrik#94 the driver (Twins-wins) Eerste is geworden :)
zal je altijd zien als ik er niet bij ben.
 
Beresnel said:
Klote ! lig/zit ik ziek thuis en kon ik dus niet mee naar Damwoude, hoor ik dat Patrik#94 the driver (Twins-wins) Eerste is geworden :)
zal je altijd zien als ik er niet bij ben.

Beterschap!

En patrick gefeliciteerd met de 1ste plaats met het vliegmachine :)
 
Was een leuk dagje denkz, gecruised met Aralfa @ Alfa :D, en nog 2 van die idioten niemand anders dan Marcel-NRG en Grossie :rolleyes:, verder ergerde ik wel op het parkeerplaats, ze vlogen je van alle kant voorbij, en stond 1 lange baan verderop, mjah ze moesten @ parkeerplaats sprinten....
 
"Alleen vraag ik me nogsteeds af waarom die gast van Twins bij eerste head em ineens Smeerde :)"


Nu blijkt het dat de brandstof met proefrijden op was, en de tegenstander (Knapuh) was niet geheel op tijd aanwezig.
 
Last edited:
Maar eh zijn er al filmpjes en/of foto's.
Ik kon jammer genoeg niet komen ik moest naar theorie lessen voor mijn rijbewijs:X.
 
was wel leuke dag op die presentator na dan ma goed was ook mooi hoe die gast met die ice zat te burnen overal rubber, verderws nog iemand mijn scoobie gezien, grou here we come
vond btw ook nog een stel gele scootertuning stickers in me helm bedankt peeps
 
Last edited:
Zipaman said:
Was een leuk dagje denkz, gecruised met Aralfa @ Alfa :D, en nog 2 van die idioten niemand anders dan Marcel-NRG en Grossie :rolleyes:
was vet tog Zipaswa:p mja vond wel vet toen die gast met zo'n witte zip echt een vet lange autowheelie maakte:D en dat sommige gasten gewoon spinnend weg reden:W
 
jo_ho_69 said:
, verderws nog iemand mijn scoobie gezien, grou here we come

Was jij diegene die hele tijd op z'n speedfight op die test baan zat te rijden?
Zo ja, ik had je bijna van je scooter af geschopt want ergerde me dood aan je:p
 
tomaaz said:
Was jij diegene die hele tijd op z'n speedfight op die test baan zat te rijden?
Zo ja, ik had je bijna van je scooter af geschopt want ergerde me dood aan je:p
nee mang tom:X dat was een kerel met een std speedfight
 
ja was een leuke dag, onderweg wat problems gehad met de scoot maar verder een leuke dag, oja wat een stomme kerel man die commetator jezus vet schreeuwen .

ltr dragsterlover
 
Back
Top