Brommersprint Damwoude 5 Juni Zaterdag

Jup was idd wel leuk allemaal, zker voor een 1ste keer best geslaagd :)
Nog wat mensjes hier en daar gemeet, kon wel merken dat het verhaal van de 26ste in grou snel in de ronte gaat :p, hoorde toch een aantal keer mensen erover praten :)

Verder idd wat problemen met me rox onderweg, kvs lekkage, maar mbv. huistuin&keuken parts van Grossie z'n moeder konden we weer verder :D
 
hey Tomaaz, ik weet wie je bedoelt daar ergerde ik me ook enorm aan met zn domme standaard speedfight, dat was ik gelukig niet
 
Last edited:
Mijn broer komt net binnen met een big smile, en een beker in z'n handen. Hij is dus 3e geworden. :)
hun snelste tijd was iets van 7.5sec.
 
Last edited:
Ben net terug... Was super geslaagd mijn eerste head 8.794 geloof ik en mijn tweede 8.8.. verder me hoogst behaalde topsnelheid 98 km/uur in me eerste head.
Cabr staat te schuin (overloop) trekveren op + zuiger op vandaar deze resultaten waar ik toch wel tevreden mee ben voor me eerste meeting/brommersprint

Hoop snel op foto's/filmpjes heb zelf niks kunnen maken vanwege last van een Gashand ;)

Verder veel mensen gemeet was echt top gewoon lekker gezellig top zweertje.

Tot grou :D

Marlon
 
dragsterlover said:
ja was een leuke dag, onderweg wat problems gehad met de scoot maar verder een leuke dag, oja wat een stomme kerel man die commetator jezus vet schreeuwen .

ltr dragsterlover

inderdaad alles topie

BEHALVE DIE HALVE ZOOL ACHTER DIE MICREFOON! WAT EEN GAY,

top dagie in ieder geval
 
jo_ho_69 said:
hey Tomaaz, ik weet wie je bedoelt daar ergerde ik me ook enorm aan met zn domme standaard speedfight, dat was ik gelukig niet

Dan neem ik mijn woorden bij deze meteen terug:)

Btw, iemand die weet waneer het op tv word uit gezonden? (zag namenlijk een man met grOte camera filmen)
 
tomaaz said:
Dan neem ik mijn woorden bij deze meteen terug:)

Btw, iemand die weet waneer het op tv word uit gezonden? (zag namenlijk een man met grOte camera filmen)
Het was net om omrop fryslan, komt om 20:00uur wel weer voor. het duurde helaas maar een minuut.
 
Zo ben net thuis :)

Moet zeggen dan het een zeeer geslaagde dag is geweest :W

Volgend jaar maar weer dacht ik :W

Commentator werd idd na een tijdje wel erg irritant :)

Mijn 1e run ging redelijk @ 8,5 2e run ging bagger @ 8,8. 2e Run knalde men ontsteking helemaal los .. alle drie bevestigingen @ blok kapot/afgebroken :eek:

Lang leve de HPI2004 :)
 
Ey lieuwe, jij kwam bij Inne aanlopen met die HPI, t zag er inderdaad lekker uit, kan nooit goed wezen :p haha, maarjah...kleinigheidje hou je altijd haha
 
GROSSIE@aerox said:
was vet tog Zipaswa:p mja vond wel vet toen die gast met zo'n witte zip echt een vet lange autowheelie maakte:D en dat sommige gasten gewoon spinnend weg reden:W

omg was ik niet duidelijk genoeg, het is geen Zipaswa meer maar SliderSwa :D
 
Lieuwe said:
Zo ben net thuis :)

Moet zeggen dan het een zeeer geslaagde dag is geweest :W

Volgend jaar maar weer dacht ik :W

Commentator werd idd na een tijdje wel erg irritant :)

Mijn 1e run ging redelijk @ 8,5 2e run ging bagger @ 8,8. 2e Run knalde men ontsteking helemaal los .. alle drie bevestigingen @ blok kapot/afgebroken :eek:

Lang leve de HPI2004 :)

DONDERS was jij dat
Inne nam de nog een mooie foto van :p
Ding zag er imho niet meer leved uit :p
(was de lange kerel met geblondeerd haar)

En ik heb HEEEEEEEL VEEEEEEEL zooi.. maar dat komt niet allemaal online
Alleen voor speciale mensen krijgen een cdtje ;)
 
mja had even een fototopic aangemaakt, maar dat moet eerst goedgekeurd worden door mods vanwege nieuwe policy :(

Kan een mod dit niet even regelen?
 
shit man da stelt ook niks voor op omproep friesland een stukje van 30 sec en aleen maar brommers die sprintwn nah ja tenminste is het op tv gekomen
 
Back
Top