Brommersprint Damwoude 5 Juni Zaterdag

Pronk said:
ben herkenbaar aan zilver frame, met fluor oranje velgen, dus kom je voorstellen als je me ziet ;)
hallo, ik ben Grossie8P:p, mja tis hier in friesland nou vet kut weer, hoop dat het morgen beter is:X
 
Morgen belooft een overwegend droge dag te worden. Plaatselijk kan nog een drup regen vallen, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. De middagtemperatuur loopt op tot 15-17 graden aan zee en 16-18 in het binnenland. Er staat een zwakke tot matige noordwestenwind.

Bron: Weer-online.nl
Maar als ik de radarbeelden zo bekijk is het niet bepaald zonnig morgen, dus echt van dat bewolkte weer, maar hopelijk wel droog dus.
 
laten we het hope, tis hier ook klote oin brabant maar da boeit nie magoed, vanmiddag de laatste hand leggen en vroeg te bed en vroeg aanrijden....
 
branden, helemaal met ice daarheen ;)

ik vanaaf ff ringetje uit vario halen, kijken of ie lekt, en koppeling opschuren, slipot echt in het begin, maar moet goed komen ;)
 
Zal wel even beetje routebeschrijving doen.. als ik vandaag nog zin/tijd heb fix ik nog wel een mooi plaatje :p

Neem aan dat mensen vanaf Heereveen komen. Zodra Dokkum word aangegeven moet je dat steeds volgen (ligt 2/3km boven Damwoude).

- Bij Heereveen richting Drachten.
- Bij Drachten (geloof de) 2e afslag, staat o.a. wel Dokkum bij.
- Op een gegeven moment word weer Dokkum/Burgum/Veenwouden etc aangegeven, daar afslaan.
- Dan moet je gewoon alleen maar recht door rijden (door Burgum/Veenwouden/Valom etc etc)
- Dan kom je als het goed is Damwoude binnen.
- 1e kruising in Damwoude linksaf (100 meter verderop is rotonde)
- Dan gewoon rechtdoor, rijd je er gewoon tegen aan :)

Zo moet het wel lukken. Gewoon bij Drachten Dokkum aanhouden dan kom je vanzelf Damwoude tegen :)
 
Ok,morgen ben ik ook aanwezig met rox:D
Ben benieuwd hoe die het doet,verheug me er al op en zal een hele leuke dag worden:p
 
marbossi said:
De scooters die mee gaan zijn naar alle waarschijnlijkheid:
blauwe dragster
zwarte dragster
marlon's aerox Geel/wit
streetje's (aka thijs) zip sp
danny's kale nrg
interressant heh?

Jep dus een VIP plekje voor zaanstad pls , als dat nog mogelijk is... :)

Marlon
 
ik ben er ook.
gelukig me carb weer heel.(zelf maar gasklep gemaakt)
zo nog ff afstellen en dan op de aanhanger :D

ik hoop dat het droog blijft want heb en open aanhanger.
 
Back
Top