Brommersprint Damwoude 5 Juni Zaterdag

ik zou graag willen komen kijken...
Iemand enig idee hoe laat het begint? of nemen jullie dezelfde tijden als jubbga dus tussen 12/`1 uur beginnen met sprinten? daarvoor natuurlijk al voorbereidingen enzo ... !

bvd
 
gpr said:
ik zou graag willen komen kijken...
Iemand enig idee hoe laat het begint? of nemen jullie dezelfde tijden als jubbga dus tussen 12/`1 uur beginnen met sprinten? daarvoor natuurlijk al voorbereidingen enzo ... !

bvd

Dat staat een aantal berichten hierboven vermeld...
Keuringen van 9 tot 11, en daarna de sprints, dus die zullen wel tussen 11 en 12 beginnen dan.
 
Mmmzzzz ik kom ook met tram hier van het forum.Hebben vorige week de formulieren al op de post gedaan:W.....Deze week effe lekker oefenen met weg trekken:)
 
Wie regelt dit presies allemaal?
want ik heb die formulier de 26e op de post gedaan,met 1 anderen brief,en ik hoor net dat die anderen brief ook niet niet aangekomen is
dus is er een telefoon nr ofzo? ,dan kan ik navragen of ik ingechreven bent
 
Ff vraagje , Als je op die weg rijdt tussen buitenpost en leeuwarden , is het daar ergens tussen , dat je dan ergens rechtsaf moet in 1 van die dorpjes ofzo (lekker wazig maar ok)
 
ff vraagje..miss dat iik erover heen heb gelezen,dan mijn excuses..
Maarre ik heb me dus nie ingeschreven,maar als ik met scooter zou kunnen komen,kan ik dan op de dag zelf inschrijven en meesprinten?
 
sim said:
ff vraagje..miss dat iik erover heen heb gelezen,dan mijn excuses..
Maarre ik heb me dus nie ingeschreven,maar als ik met scooter zou kunnen komen,kan ik dan op de dag zelf inschrijven en meesprinten?

Dat kan :)
Wij komen btw ook, sowieso met 3luitjes uit het dorp hier, en dan gaan we eerst nog ff naar LWD wat FST mensjes ophalen.
Plak wel een Poster van grou @ m'n rox, weten jullie tenminste welke rox van mij is :p

Ennehm wat het weer betreft, zoals het nu lijkt staat dat op bewolkt en max. 18C, maarja kan nog veel veranderen natuurlijk.
 
Back
Top