This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Best, foto's, filmpjes en aftertalk

ErwinB said:
Wij vonden het echt vet!

greetz Ernie en Bert

Helemaal mee eens Ertje............doe Bertje de groete en zeg meteen dat hij volgende niet zo lelijk naar ons kijkt

Verder:

Afgezien van een paar schoonheidsfoutjes vond ik het een geslaagde dag, volgende keer zal het zeker beter gaan, daar heb ik vertrouwen in. Lang niet gek voor de eerste keer dat zij met een klein groepje mensen een meeting organiseren. Veel mensen kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

Ant

ErWaNeS said:
Dat is die van Jeroen ofniet? :~:~

yups, mn internet ligt te kloten dus k kan ze zelf niet zien, maar als het goed is kun je het zien aan het waterpomphuis

ik wil mijn uiterlijk ook af hebben, dan stonden er misschien wel fotos van mijn hok op :'(
maarja ik ben waarschijnlijk pas weer aanwezig op lelystad, dan moet hij wel ongeveer af zijn
welke legale meetings komen er tussendoor nog trouwens?

ErWaNeS said:
Dat is die van Jeroen ofniet? :~:~

dat is die van jeroen jaa!!!!
echt een supermooie slider, dat zadel was echt wel netjes gefixed!!
ik heb ook nog tegen hem gesprint +ralf+

EPC: Roufs,

22,1 PK.

Weet niet of dit de hoogste score was van de dag.
Wel nice verder , ook andere scoots!

Hierzo een paar pics van mijn kant
Ons groepje

Jeroen's Slider

Lars zn machine

De Twins familie

Arnould met het ziptje

Sander en Pronk's scoots

Ik tegen een Beta Ark

Zipje had het meeste vermogen op de bank 22.1pk als ik me niet vergis

Xsh Runna

Ik alweer tegen een Beta Ark (Op de eindstreep nog gepakt)

Tim een mede Belg zn Roxje

Ik tegen mn maat

JS sprinter (ding ging ziekelijk hard)

Ik tegen een 2fast4race Nrg (Dik verloren)

Mijn verslag ...

De wekker ging om half 10 ... ontbijten ... tanden poetsen ... auto instappen en opweg naar scottes om de aanhanger op te halen en om de scooters in te laden.

En toen vanuit mijdrecht richting Best vertrokken ... zonnetje scheen ... kortom was echt top.

1 uur en 10 minuten in de auto gezeten ...

Toen eindelijk aangekomen in best .. meeting was vlakbij de afrit van de A2 dus was niet ver zoeken .. was nog wel lastig om een parkeerplaats te vinden, maar toen toch de auto met aanhanger in de berm gereden.

Scooters uitgeladen en een plekje opgezocht ... naast een rood hebo tentje.

Het weer was echt superrr ... vaders @ work

Lkkr taartje meegenomen voor de jongens

Scottes - Ik - Geertes

En de bestuurder van onze bolide van vandaag

Aangekomen op de meeting plaats .. beetje poetsen en alles klaar maken voor het sprinten

Verder nog iets van 6 keer gesprint ... omdat ik nog niet goed heb kunnen testen, was de start ook erg belabberd ... kwam overigens wel goed van me plaats toen ik tegen arthur ging sprinten :x

Verder geen technische problemen ...

Veel mensen gemeet en was verder erg gezellig ... ik spreek jullie next time !!

Groeten Tom ..

X.S.T.D said:
vette fotos

( btw moest jij tegen die man met nrx had je gewonne? )

Ja ik ging tegen die vent met die nrx ... met de start bleef ik ook paar seconden wachten en trok langzaam op ... om hem toch nog beetje het gevoel te geven haha +pippi+

meeting was wel geslaagd vond ik ... alleen jammer, ik had maar 7 sprints kunne rijden, daarna begon de voetpakking te lekken en temperatuurmeter had kuure..... bij de start van de sprint was de cilinder 40-45 graden, aan het einde 1 keertje 100 graden( gaf de teller aan ) lijkt me vrij onlogisch....daarna werd de scoot heel erg snel warm, kwam gewoon per 2 seconde ofzo 1 graad bij...lijkt me toch dat dit aan de temp.meter ligt he?