Idd wat een loser zeg, je gaat toch geen scooter exact proberen na te makenErik. said:Ik vond die WannaB XSH Runner gast kk Irritant :X
Was wel tov, jammer dat ik niet geknalt heb
Speedboer said:
whoot!! ikke @ Beta +ralf+
Beta ging wel redelijk, ik geloof 10 keer gesprint waarvan ook tegen ronaldv, dit bleef gelijk, verloren van dennis@tph ding knalde superhard en dan nog heel veel gesprint maar weet niet wie het allemaal zijn
Was iniedergeval een tering supervette dag buiten de omatjes en sommige mensen die als een idioot over het parkoer reden
straks upload ik wel foto's,
X-Treme Ark said:ja een zipje naaide hard vast toen ik erachter reed.
Reed geloof ik ook zonder luchtfilter.
Speedboer said:reden er heel veel zonder filter ! maar was idd een zipje jah! hij liep recht voor onze stand vast! BAM zaten mooi achteraan met ons tentje!
Machiel. said:Was een leuke beta idd alleen toen je er net was stotterde die wel veel zeg! maar hij reed lekker hoor!
heb je owk fotos ? van mij toevallig
RobinV said:Raalf :# Wij willen pics jaah 8)
Machiel. said:Wij zaten naast jullie volgens mij, die Hebo tent helemaal achteraan +ralf+
Machiel. said:Wij zaten naast jullie volgens mij, die Hebo tent helemaal achteraan +ralf+
Extreem sr race said:Over die vastlopers, was eentje met frame die trok hem even open mja toen ie dat deed zhiieeeeeeeeeuwww finito circlipje ownatsj