Best, foto's, filmpjes en aftertalk

Speedboer said:

whoot!! ikke @ Beta +ralf+

Beta ging wel redelijk, ik geloof 10 keer gesprint waarvan ook tegen ronaldv, dit bleef gelijk, verloren van dennis@tph ding knalde superhard en dan nog heel veel gesprint maar weet niet wie het allemaal zijn :D

Was iniedergeval een tering supervette dag buiten de omatjes en sommige mensen die als een idioot over het parkoer reden :D

straks upload ik wel foto's,

X-Treme Ark said:
ja een zipje naaide hard vast toen ik erachter reed.
Reed geloof ik ook zonder luchtfilter.

reden er heel veel zonder filter :P! maar was idd een zipje jah! hij liep recht voor onze stand vast! BAM :P zaten mooi achteraan met ons tentje!

Speedboer said:
reden er heel veel zonder filter :P! maar was idd een zipje jah! hij liep recht voor onze stand vast! BAM :P zaten mooi achteraan met ons tentje!

Wij zaten naast jullie volgens mij, die Hebo tent helemaal achteraan +ralf+

QUOTE=Speedboer]

In het begin liep die van jouw toch ook te stotteren?

later liep hij relax![/QUOTE]

jah, dat is als je niet vol gas geeft als je vol gas geeft stottert hij niet :D
en dingetjes liep zeker relax en de street magic van maat van mij liep ook best goed :P

Over die vastlopers, was eentje met frame die trok hem even open mja toen ie dat deed :rolleyes: zhiieeeeeeeeeuwww finito circlipje ownatsj

erg naar me zin gehad vandaag !! jammer dat er totaal geen organisatie te vinden was (buiten het betalen en sprints)

scooter liep lekker en 5keer gesprint waarvan 4 gewonnen of gelijk, 1 verloren tegen de beta van tomK. Kwas teveel op hem aan het letten en niet op het licht 8P

helaas niet gebankt, maar t reed wel lekker.
dit was de laatste meeting met de rox *snik* lelystad weer op me nieuwe speeltje knallen

tot dan :*

Back