Neo105 said:Nou wil ik toch eigenlijk wel graag iets toevoegen aan die discussie over die motor van mij:
1. hij is 25kw begrensd
2. ik gaf vol gas bij de sprints
3. ik was schandalig langzamer dan Hendrik
4. De sprint was niet afgesproken, ik zou eerst tegen iemand anders gaan, maar vond het wel leuk om tegen DE Xsh runnert te sprinten :*
Ow, mijn motor mag officieel 30 Juli nog NET niet onbegrensd rijden, maar ik heb besloten voor lelystad toch maar de begrenzers eruit te halen, zodat we opzich wel de winnaar zouden kunnen laten sprinten tegen een motor, als iemand dat leuk zou vinden
Trouwens, een 1000cc kan nooit op zo een klein stuk zijn vermogen kwijt, zeker niet als het een nieuwer model is (1 op 1 pk/kg verhouding), dus denk ik dat een 600cc zoals de mijne mischien wel een stuk makkelijker op zo een korte afstand te sprinten is.
Denks :*
Neo105 said:Nou wil ik toch eigenlijk wel graag iets toevoegen aan die discussie over die motor van mij:
1. hij is 25kw begrensd
2. ik gaf vol gas bij de sprints
3. ik was schandalig langzamer dan Hendrik
4. De sprint was niet afgesproken, ik zou eerst tegen iemand anders gaan, maar vond het wel leuk om tegen DE Xsh runnert te sprinten :*
Ow, mijn motor mag officieel 30 Juli nog NET niet onbegrensd rijden, maar ik heb besloten voor lelystad toch maar de begrenzers eruit te halen, zodat we opzich wel de winnaar zouden kunnen laten sprinten tegen een motor, als iemand dat leuk zou vinden
Trouwens, een 1000cc kan nooit op zo een klein stuk zijn vermogen kwijt, zeker niet als het een nieuwer model is (1 op 1 pk/kg verhouding), dus denk ik dat een 600cc zoals de mijne mischien wel een stuk makkelijker op zo een korte afstand te sprinten is.
Denks :*
thierrymetzip said:so wklonk ut niet kerel wa snogal mateloos geiriteerd leek me zo hij stond heel veel bij die e-testbank hadden runner en zip bijkwil nei techt aangekeke worden voor die shit
shit happens
En beter plak je even een nieuwe sticker op je scoot. het is namelijk risK ipv risC.A-Bizar said:owja , en gebruik even leestekens
Ik kan je echt niet volgen.
Xyntaxis said:tot jij in de rij staat bij de sprints om t ekijken of je iedereen beetje bijhoud, en er ineens een 10pk monster naast je komt staan..
sticker zo gekocht :!cozmo said:En beter plak je even een nieuwe sticker op je scoot. het is namelijk risK ipv risC.
thierrymetzip said:enige uitleg gevraagt over het uppen van fotos en filmpjes graag heb er namelijk wel wat