This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Best, foto's, filmpjes en aftertalk

denks² :*

AdiozZz

bennik t nie helemaal mee eens zo'n r1 moet in het begin gewoon die scooter vooruit laten schieten, hij haalt hem op de 150 meter echt wel grandioos in met 130 ofzo. zodra hij naar zn 2 schakelt denkk, kan me tuurlijk vergissen maar onbegrensde cbr is ook wel heel erg leuk te zien sprinte tegen scoot :*. zijn toch iets van 7 sec onbegrenst? wou namelijk eerst ook n cbr met mn 18e, wordt toch auto

Die discussie moeten ze dan maar in een ander topic gaan houden , deze is er niet voor bedoeld .

Je hebt btw wel een erg grote mond voor een nieuwe , dus doe maar eens rustig.

thierrymetzip said:
so wklonk ut niet kerel wa snogal mateloos geiriteerd leek me zo hij stond heel veel bij die e-testbank hadden runner en zip bij kwil nei techt aangekeke worden voor die shit
shit happens

Raar he als die testbank van hem is, dat ie daar vaak bij staat....

Je bent irri bezig kereltje!

Voor de rest zitten er wel aardige foto's tussen, vind toch wel beetje jammer dat ik niet ben geweest

mijn excuses . . . haha

ik vind et gewoon loos dat ik daar en leuke dag heb en ff opt forum kijk en dat mensen lopen te mauwen dat mensen met een cilinder zonder vlinderpoorten niet mogen sprinten ? ? en mk pro race dan ? ?
ik vind et geen style hebben dat mensen andere mensen waar ze helemaal geen last van hebben gehad oid te gaan liggen afzeiken iedereen wil gewoon lol hebben en dat mag je mensen toch zeker wel gunnen lijkt me
of zie ik dat nou verkeerd ?

ps : hoe word ik professioneel op et forum ?
ik krijg er nie eends en avatar op hahaha
en ja sorry van die loze opmerking van me maarja word er ziek van ik hoopte hier een leuk forum aan te treffen waar je je shit over de meeting kwijt kon zonder afgekraakt te worden enzo maarja. Komt heus nog wel goed moet ff men draai hier vinden vrees ik let totdat die dag gekomen is niet al te veel op mijn loze gebrabbel ik zal het zo prof. mogelijk proberen te houden wijs me der maar op alsk iets fout zeg oid ik ben in leerfase

Last edited:
tot jij in de rij staat bij de sprints om t ekijken of je iedereen beetje bijhoud, en er ineens een 10pk monster naast je komt staan..

Xyntaxis said:
tot jij in de rij staat bij de sprints om t ekijken of je iedereen beetje bijhoud, en er ineens een 10pk monster naast je komt staan..

daar heb jij natuurlijk wel gelijk in maar ik heb met een Stage6 (OVAAL) 14 echte tovami pktjes en aangezien ik 3 kilo weeg hield ik er wel en paar goed bij met een veel dikkere setup dus sommige mensen moeten gewoon ietsjes verder kijken dan dat hun neus lang is wand kweet bijgod nie wat et was en nrg geloof ik met zon wit frame en blauwe detaills met en MHR team reed ik eruit en hij zei dat i 17 pktjes had op de zelfde bank als waar ik ben geweest dus het gaat best

maar idd die zwarte NRG van dennis en die wannabe xsh runnert en nog zon lijp ding vond ik zelf ook wat minder maarja et argument van ovaal zuigt vink minder wand et ken best kben aant leren en wou niet gelijk een complete speed setup om zeep helpen

een ander goed argument vind ik, dat je eens leestekens moet gaan gebruiken.

ik heb je text gewoon 3x over moeten lezen voordat ik enigsinds snapte waar je het over had.

Verders heb ik geen zin in een discussie of wat dan ook, ieder1 heeft zijn punt en vind dat ie gelijk heeft, dus klaar.

Wie er nu nog 1x begint over motors, auto's of iets wat niet met de meeting in best te maken heeft krijgt gelijk een paar warning points.
Wat ik niet kan begrijpen is, dat dit nu al het 2e aftertalk topic is, wat niet fatsoenlijk loopt.

Als je hier niks nuttigs te zeggen heb dan ga op een ander forum ofzo liggen klote!!