thierrymetzip said:wie is die gozer eig hij kwam een beeetje kankeren dat ik tegen zen lelijke low budged mercedes was aan gereden terwijl dit helemaal niet zo was ....................
thierrymetzip said:wie is die gozer eig hij kwam een beeetje kankeren dat ik tegen zen lelijke low budged mercedes was aan gereden terwijl dit helemaal niet zo was ....................
Tyrone said:{! en ik heb helemaal niet met u gesproken... |( lelijke low budged mercedes +ralf+
AdiozZz
neuh kwam ff wat zeike dat ik kras had gezet @mercedes tog een gozer met zelfde kapselTyrone said:{! en ik heb helemaal niet met u gesproken... |( lelijke low budged mercedes +ralf+
AdiozZz
thierrymetzip said:neuh kwam ff wat zeike dat ik kras had gezet @mercedes tog een gozer met zelfde kapsel
tog ma ff zegge dat ik die kras niet had gemaakt :WTyrone said:dus je herkent mensen aan hun kapsel :X ?
AdiozZz
thierrymetzip said:tog ma ff zegge dat ik die kras niet had gemaakt :W
so wklonk ut niet kerel wa snogal mateloos geiriteerd leek me zo hij stond heel veel bij die e-testbank hadden runner en zip bijA-Bizar said:gaat lekker hier.
Waarom zou hendrik gaan zeuren tegen iemand met een SCOOTER die tegen een AUTO reed oid met oude mensen ( herstel : voor hem onbekende mensen uit Nederland) die daar dus NIET hadden moeten rijden?
ALS ie zoiets gezegt had , zal het vast wel een grapje geweest zijn.
thierrymetzip said:so wklonk ut niet kerel wa snogal mateloos geiriteerd leek me zo hij stond heel veel bij die e-testbank hadden runner en zip bijkwil nei techt aangekeke worden voor die shit
shit happens
aan zijn toontje te horenA-Bizar said:owja , en gebruik even leestekens
Ik kan je echt niet volgen.