This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Best, foto's, filmpjes en aftertalk

thierrymetzip said:
wie is die gozer eig hij kwam een beeetje kankeren dat ik tegen zen lelijke low budged mercedes was aan gereden terwijl dit helemaal niet zo was ....................

Hendrik (Tyrone)

:X:X

thierry ik vindt wel dat je iets te veel praatjes hebt :X:X

thierrymetzip said:
wie is die gozer eig hij kwam een beeetje kankeren dat ik tegen zen lelijke low budged mercedes was aan gereden terwijl dit helemaal niet zo was ....................

{! en ik heb helemaal niet met u gesproken... |( lelijke low budged mercedes +ralf+

AdiozZz

jeej en jackson is vrijgesproken

maar idd laat die jongen lekker met zn athena cilinder, net of jij beter bent begonnen. ik heb het ook op een maxi moeten leren , ik bedoel maar

en een mercedes is nooit lelijk hoe oud hij ook is (L) en what if als hij low budget was, sommige hebben nou eenmaal niet zoveel te besteden dan anderen. niet dat dat bij hem het geval zou zijn hoor, dat zeg ik nie :*

en dan nog over die r1 vs zip. hoe snel die r1 ook is als hij m niet aan de grond kan houden of kan rijden ofzo... maar regel alsjeblieft een r1 en dan mag de snelste op lely tegen die gast want nu willik ik t ook zien ook

eindelijk iemand met wijze woorden
idd r1 ken op de 150 meter zen vermogen nooit kwijt das onzin tenzij der maybe en wheelybar achter gemonteerd is overigends die van jouw knalde wel ziek maarten pfff goeie start telkends

Tyrone said:
{! en ik heb helemaal niet met u gesproken... |( lelijke low budged mercedes +ralf+

AdiozZz
neuh kwam ff wat zeike dat ik kras had gezet @mercedes tog een gozer met zelfde kapsel

gaat lekker hier.

Waarom zou hendrik gaan zeuren tegen iemand met een SCOOTER die tegen een AUTO reed oid met oude mensen ( herstel : voor hem onbekende mensen uit Nederland ) die daar dus NIET hadden moeten rijden?

ALS ie zoiets gezegt had , zal het vast wel een grapje geweest zijn.

so wklonk ut niet kerel wa snogal mateloos geiriteerd leek me zo hij stond heel veel bij die e-testbank hadden runner en zip bij kwil nei techt aangekeke worden voor die shit
shit happens

thierrymetzip said:
so wklonk ut niet kerel wa snogal mateloos geiriteerd leek me zo hij stond heel veel bij die e-testbank hadden runner en zip bij kwil nei techt aangekeke worden voor die shit
shit happens

owja , en gebruik even leestekens
Ik kan je echt niet volgen.

A-Bizar said:
owja , en gebruik even leestekens
Ik kan je echt niet volgen.
aan zijn toontje te horen
leek di ekerel me mateloos geiriteerd door de krassen op zen bumper

een van di ejognes sprak me dan aan der over maar ik wou maar eve duidelek maken dat ik het niet gedaan had :!

Nou wil ik toch eigenlijk wel graag iets toevoegen aan die discussie over die motor van mij:

1. hij is 25kw begrensd
2. ik gaf vol gas bij de sprints
3. ik was schandalig langzamer dan Hendrik
4. De sprint was niet afgesproken, ik zou eerst tegen iemand anders gaan, maar vond het wel leuk om tegen DE Xsh runnert te sprinten :*

Ow, mijn motor mag officieel 30 Juli nog NET niet onbegrensd rijden, maar ik heb besloten voor lelystad toch maar de begrenzers eruit te halen, zodat we opzich wel de winnaar zouden kunnen laten sprinten tegen een motor, als iemand dat leuk zou vinden

Trouwens, een 1000cc kan nooit op zo een klein stuk zijn vermogen kwijt, zeker niet als het een nieuwer model is (1 op 1 pk/kg verhouding), dus denk ik dat een 600cc zoals de mijne mischien wel een stuk makkelijker op zo een korte afstand te sprinten is.

Denks :*