Hoe is het mogelijk dat je die tanden er af trapt…Zal vandaag eens een voelermaat ergens vandaan toveren en het dubbel checken. Maar het beestje leeft weer. 1x trappen en meteen mn nieuwe kickstartas van Malossi 4 tanden eraf.... dus de boormachine er ff op en hij kwam tot leven. Daarna meteen weer uitgezet om de nieuwe kabelboom te maken en koeling verder te maken. Heb dus nog genoeg te doen
Van de week de velgjes nog ff aangepakt, zijn fluor roze met regenboog flakes eroverheen. En ik weet het had de banden beter moeten afplakken
Ik zal eens informeren of ze iets voor me.kunnen betekenen, bedankt.
Daar kan je o-ringen laten maken, weet niet of ze het ook voor particulieren doen en/of kleine hoeveelheden maken maar is het proberen waard.
Shore 90 is zwart rubber toch? Naar mijn weten zijn die viton ringen groen toch? Was bij mn 7T wel in elk geval. Of is dat weer.anders? Zie zoveel types en namen voorbij komen dat ik eerst de huidige ff op wil meten en liefst ff meeneem om dubbel te checken voor de maat. Zaterdag wil ik ff langs een machinehandel rijden bij Twan in de buurt dan ben ik daar toch. En heb ik ze meteen ook. Gelijk ff voorraadje meepakken danik bestel mijn o ringen bij indi, en dan shore 90.
ik heb deze er nog niet tussen uit geblazen, en de meeste cilinders komen standaard met shore 90
Ben tijdje weg geweest door prive omstandigheden. Wel ben ik erachter dat de groene viton koppakking van een 7t precies in de kop van de 100cc past. En laat ik die nog ruim op voorraad hebbenbij kunststof zegt kleur niks over materiaal hard heid, shore staat voor de hardheid van het rubber standaar krijg je voor cilinders ergen tussen de 50 en de 70, als je ze er dan tussen uit blaast kun je overgaan naar 90.
overig is viton helemaal geen o-ring soort maar een handels naam. eigenlijk is Viton FKMView attachment 63981
Blok knallen we onder sp2000 frame Malossi rad erop zo'n leuk kappensetje simpel setje schokbrekers. En dan verkopen. Sp98 spul voor eigen voorraad voor de racers. Hebben straks 3 complete sp98 70cc 2fast boekerts staan met malossi carters en al het pretspul voor een race seizoen dat nooit meer gaat komenGoed om te zien dat je weer terugbent, was al best een tijdje geleden! Hoop dat alles goed gaat nu.
> SP98 compleet Polini
Wat zit/zat er precies onder? En wat ben je ermee van plan?
Ik heb nog steeds wel een zwak voor Polini ook al was het niet altijd het snelste/gaf het niet altijd de meeste power.
Ah, op die manier. Da's wel een mooi planBlok knallen we onder sp2000 frame Malossi rad erop zo'n leuk kappensetje simpel setje schokbrekers. En dan verkopen. Sp98 spul voor eigen voorraad voor de racers. Hebben straks 3 complete sp98 70cc 2fast boekerts staan met malossi carters en al het pretspul voor een race seizoen dat nooit meer gaat komen
Ja ik had mn sp2000 speciaal gebouwd om bij RAP te gaan rijden. Me als 1 van die 3 al meteen ingeschreven, en bij 3 bleef het ook vanwege de onzekerheid met dat griepje.... moet wel zeggen dat het een rare gang van zaken was dat er voor de scooterrijders andere regeltjes werden gehanteerd dan voor de rest. Als je ons er gewoon niet bij wilde hebben zeg dat dan gewoon lijkt me, had ik mn pak ook niet gekocht maar mn plan is om het binnenkort te proberen op te pakken mits de tijd het ook een beetje toelaat want moet altijd te veel doen sweekend. Lijkt vaak wel of het weekend te kort islaps.nu organiseert circuit dagen waar je ook met je 12/10 inch scooters kunt mee rijden. en helaas in RAP holland vorig jaar gestopt met de scooter klasse, vgm door te weinig animo.
Wat ben je toch allemaal aant bouwen.Eindelijk een leuke kleurstelling gevonden.
Ik ben een racescooter aan het bouwen, maar ik bouw al enige tijd scooters die zich met de top van nederland kunnen meten. Maar doet dit lekker underground, en momenteel vooral als afleiding momenteel. 28AUG staat er ineens een moddervette sp98 aan de start in Leeuwarden en dan kent iedereen de BierkoerierWat ben je toch allemaal aant bouwen.
Echt ongelooflijk.
Lekker bezig man gewoon doorsleutelen niet stoppen. Echt super.
Ook aanwezig bij brommersprint Genemuiden?Ik ben een racescooter aan het bouwen, maar ik bouw al enige tijd scooters die zich met de top van nederland kunnen meten. Maar doet dit lekker underground, en momenteel vooral als afleiding momenteel. 28AUG staat er ineens een moddervette sp98 aan de start in Leeuwarden en dan kent iedereen de Bierkoerier