Zal nog eens een update geven van De Bierkoerier.
Ik weet als geen ander dat je met een project nooit echt helemaal klaar bent natuurlijk maar het einde is langzaam in zicht voor nu tenminste.
Het belangrijkste wat ik nog moet doen is wat ik al jaren roep en dat is ff een dag goed gaan banken en het maximale voor nu proberen eruit te persen. Maar ik heb er vaak simpelweg de tijd niet voor om een dag te gaan banken. En als ik dan eens tijd heb, dan heb ik natuurlijk geen vervoer en zo is het altijd wel wat. Gelukkig loopt
ie nog altijd als een kanon en moet ik telkens weer hard lachen van binnen als ik naar de polder 10min loop en mn buurman nogsteeds klaagt over het geluid. Zit wellicht enige kern van waarheid in maargoed dat terzijde.
Ik ben dus inmiddels wel bezig met een afspraak maken voor dagje banken bij Thunderracing. Heb voor de Malossi 7t Runner een mooie Malossi vork die gereviseerd moet worden dus zou het dan allemaal meteen in 1 dag willen plannen en als het een beetje meezit trap ik die Runner ook maar meteen op de bank als die dan zover is.
Zal meteen ff een update over die Runner proberen te doen. Dat project begon toen een maatje van me een zip frame en monovork nodig had en vroeg ik die wilde ruilen tegen zijn RST zonder blok. Zo gezegd zo gedaan en nog geen enkel idee toen wat ik met dat ding moest. Kwam niet veel later op marktplaats een advertentie tegen van een compleet rijdend gedemonteerd Malossi speed 7t blok voor een appel en een ei tegen. Blok gekocht en toen maar eens hardop afgevraagt hoe dit ooit zou kunnen hebben gelopen zonder een spruitstuk wat afsluit bijvoorbeeld. Maargoed het blok was wel echt helemaal goed mishandeld en nooit ook maar iets van onderhoud gehad. Dus alles de complete Overrange heb ik gereviseerd, complete nieuwe vertanding want deze paste niet eens bij elkaar.
De belachelijke inlaat heb ik voor een mooi setje van DDL vervangen. Malossi rotor erop, had nog een Polini 24mm carb liggen dus die word hier mooi gebruikt. Paar uitlaatjes gekocht om te testen, namelijk devolgende een MHR TEAM 2006 ,MHR Team 2 MHR Team 3 en nog een opmaat gemaakte PS tuning uitlaat op basis van een mhr team 2006.
Carters zijn zwart gespoten omdat deze zo bekrast en smerig waren dat dit eigenlijk de enige manier was om het toonbaar te krijgen.
Verder word de Runner een volledig Malossi trofeo geinspireerd stukje kunst voor in de woonkamer naast de Bierkoerier.
Fotos houden jullie ff te goed