Bartj's Bierkoerier 2.0

bartj

HousePaus
Ik en mn grote bek ook altijd....

3sept megameet van WB tuning...

Main event. Ik tegen Lodewijk zijn 115cc lmr....
Nog geen uur bekend en al 4 man die enige kennis en aanzien hebben gaan me helpen...
Wantja weddenschap om kratje bier wil niemand verliezen al kost het me een rooitje

bartj

HousePaus
Das zeker bij jullie in de buurt ?
Dat treffen ?
Was het maar in de buurt...
Roosendaal noord brabant naar Lelystad, is wel een eindje....
Maar ik en mn grote mond hebben al ongeveer 1000 euro aan onderdelen gekocht om een kratje bier van 2 tientjes te winnen
1 36mm carb 2 38mm carbs.... DDL is bezig met een inlaat te ontwikkelen owja ik ga morgen ff afrekenen bij iedereen die me helpt en ff mn Runner betalen

Attachments

• IMG-20220722-WA0025.jpg
    IMG-20220722-WA0025.jpg
    259 KB · Views: 18

5erveD

Active Member
Maar ik en mn grote mond hebben al ongeveer 1000 euro aan onderdelen gekocht om een kratje bier van 2 tientjes te winnen
1 36mm carb 2 38mm carbs.... DDL is bezig met een inlaat te ontwikkelen owja ik ga morgen ff afrekenen bij iedereen die me helpt en ff mn Runner betalen
Das an sich nog wel te doen vanaf hier.
Eens kijken of het lukt die kant op te gaan.

bartj

HousePaus
Das an sich nog wel te doen vanaf hier.
Eens kijken of het lukt die kant op te gaan.
Moet er wel kaartjes voor hebben om zelf beetje gas te geven op het circuit. Maar zonder gasgeven op het circuit kunnen we vast ook gasgeven op de toegangsweg toch
Post automatically merged:

Vet hoor haha, die runners zijn helaas inderdaad prijzig geworden.:eek: Ga je hem tunen of laat je um standaard?
Voorlopig standaard..... maar als je mn project beetje volgt er weinig standaard..... stond bij Runnerparts al ff te voelen aan een cnc carter dat te koop was

bartj

HousePaus
Ik kwam vorig weekend terug van Luxemburg en kwam langs afrit 6 van de A2/E25. (Jupille-sur-Meuse bij Luik/Liege)
De brouwerij hield al aardig rekening met jullie feestje, het hele terrein stond vol met kratjes en vrachtauto's. ;)

Haha half doen we hier niet maar Lodewijk en ik hebben er beide een kratje naar keuze opgezet. Lodewijk wilde graag 0.0 ofzoiets en ik drink graag Jupiler. Mooiste van dit alles is dat we het toch wel samen leeg drinken

Aidan384838

Well-Known Member
Clean dingetje hoor. Ik doe het je niet na