Daar ben ik weer hoor, en dit maal met wat beter nieuws....
Namelijk de motivatie begint weer terug te komen en dat heb ik afgelopen weekend gemerkt ook.
Vrijdagavond kwam ik thuis van mn werk en het zat al paar dagen te kriebelen om te beginnen.
Zo gezegd zo gedaan, stofzuiger uit de kast om kilotje stof eraf te zuigen. Blok voor 70% uit elkaar getrokken alles schoongemaakt verse pakkingen geknipt voor de cilindervoet. Inlaatje alles ff gevlakt bij een maatje in de schuur om 0200, vonden zn buren ook fijn
Snel op mn trouwe Gazelle weer naar huis gefietst inlaat gemonteerd. Half uur stoeien om de gaskabel in een paar haakse bochten door mn stuurkap heen te krijgen en nogsteeds perfect kan werken.
Daarna de overbrenging er eens uitgehaald en het standaard onderhoud gedaan. Ook al had het nog geen paar kilometer gedraaid. Alles dubbel gechecked voor de zekerheid. En de slijtage onderdelen vervangen.
De keren hiervoor viel me op dat mn Aim Mychron voor geen meter leek te werken. Toeren die het half deden, temperatuur die 769 graden was bijvoorbeeld. Na ff 2 sec het boekje van mn rotor te hebben open geslagen had ik gewoon de verkeerde bougiedop gepakt zonder weerstand in de dop....
Verse Iridium bougie erin, ellendige koeling ontlucht, verse kvs erin en toen ff een dutje gedaan.
4x trappen en er was weer een teken van leven.
Nogsteeds de spetters mengsel die uit de uitlaat spoten. Dus ff het gasnaaldclipje omhoog gezet en beetje spelen met de luchtschroef en dat probleem lijkt te zijn verholpen. Dus dan zit er maar 1 ding op en dat is helm pakken en ff wandelingetje naar de polder om een testritje te maken. Na paar minuten rustig warmdraaien eens een beetje gas gegeven en op het gemakje paar keer heen en weer gereden en beetje spelen met het gas en is niet aan de grond te houden, maar zit nog meer in maar de slicks die zijn niet zo in hun element met het koudere weer zonder bandenwarmers.....
Dus voor ik met de Bierkoerier het asfalt van dichtbij zou bekijken rustig naar huis gereden.
Afstellen ga ik zaterdag mee verder, ondertussen ben ik nu mn kappen aan het spuiten voor de zoveelste keer. Mijn wit,aqua en fluor roze idee was in mn hoofd mooi, in het echt zou ik het met een stok nog niet aanraken. Dus ik heb ze inmiddels weer in de spuitplamuur staan.
En weer een nieuwe look in gedachte
Als iemand zich dit weekend verveelt en een filmpje wil maken ofzo kom maar langs
Benieuwd hoelang ik hem heel weet te houden als ie straks beetje verder in elkaar staat