Bartj's Bierkoerier 2.0

Ik en mn grote bek ook altijd....

3sept megameet van WB tuning...

Main event. Ik tegen Lodewijk zijn 115cc lmr....
Nog geen uur bekend en al 4 man die enige kennis en aanzien hebben gaan me helpen...
Wantja weddenschap om kratje bier wil niemand verliezen al kost het me een rooitje
 
Das zeker bij jullie in de buurt ?
Dat treffen ?
Was het maar in de buurt...
Roosendaal noord brabant naar Lelystad, is wel een eindje....
Maar ik en mn grote mond hebben al ongeveer 1000 euro aan onderdelen gekocht om een kratje bier van 2 tientjes te winnen
1 36mm carb 2 38mm carbs.... DDL is bezig met een inlaat te ontwikkelen owja ik ga morgen ff afrekenen bij iedereen die me helpt en ff mn Runner betalen
 

Attachments

  • IMG-20220722-WA0025.jpg
    IMG-20220722-WA0025.jpg
    259 KB · Views: 52
Was het maar in de buurt...
Roosendaal noord brabant naar Lelystad, is wel een eindje....
Maar ik en mn grote mond hebben al ongeveer 1000 euro aan onderdelen gekocht om een kratje bier van 2 tientjes te winnen
1 36mm carb 2 38mm carbs.... DDL is bezig met een inlaat te ontwikkelen owja ik ga morgen ff afrekenen bij iedereen die me helpt en ff mn Runner betalen
Das an sich nog wel te doen vanaf hier.
Eens kijken of het lukt die kant op te gaan.
 
Das an sich nog wel te doen vanaf hier.
Eens kijken of het lukt die kant op te gaan.
Moet er wel kaartjes voor hebben om zelf beetje gas te geven op het circuit. Maar zonder gasgeven op het circuit kunnen we vast ook gasgeven op de toegangsweg toch
Post automatically merged:

Vet hoor haha, die runners zijn helaas inderdaad prijzig geworden.:eek: Ga je hem tunen of laat je um standaard?
Voorlopig standaard..... maar als je mn project beetje volgt er weinig standaard..... stond bij Runnerparts al ff te voelen aan een cnc carter dat te koop was
 
Ik kwam vorig weekend terug van Luxemburg en kwam langs afrit 6 van de A2/E25. (Jupille-sur-Meuse bij Luik/Liege)
De brouwerij hield al aardig rekening met jullie feestje, het hele terrein stond vol met kratjes en vrachtauto's. ;)

Haha half doen we hier niet maar Lodewijk en ik hebben er beide een kratje naar keuze opgezet. Lodewijk wilde graag 0.0 ofzoiets en ik drink graag Jupiler. Mooiste van dit alles is dat we het toch wel samen leeg drinken
 
Was het maar in de buurt...
Roosendaal noord brabant naar Lelystad, is wel een eindje....
Maar ik en mn grote mond hebben al ongeveer 1000 euro aan onderdelen gekocht om een kratje bier van 2 tientjes te winnen
1 36mm carb 2 38mm carbs.... DDL is bezig met een inlaat te ontwikkelen owja ik ga morgen ff afrekenen bij iedereen die me helpt en ff mn Runner betalen
Clean dingetje hoor. Ik doe het je niet na
 
Wilde al posten om te vragen hoe het ervoor staat :)
Alles OK? Nog voortgang geboekt voor die meeting?
0,0 vooruitganv. Geen meeting geweest, hoop gezeik prive gehad. Een vriend van me wilde me uit de brand helpen en mn blok voor 3k kopen blij dat ik het heb afgeslagen. Maar zo'n bod afslaan dan moet ik wel wel weer knallen. Dus back on track to 40pk...

Inmiddels weet ik ook dat die scooter nooit meer ergens heen hoeft qua verkoop.
Dus heb met 1 goede vriend gesproken die wel weet wat hij doet, daar gaat ie naartoe. Die mag alles bestellen en doen wat nodig is voor 40pk.

Verder nog wat leuk speelgoed gekocht bij een goede vriend van me en wellicht bekende van de boys in de sprintwereld.... ene Marco Visstick... Word vervolgt
 
Daar ben ik weer hoor, en dit maal met wat beter nieuws....

Namelijk de motivatie begint weer terug te komen en dat heb ik afgelopen weekend gemerkt ook.
Vrijdagavond kwam ik thuis van mn werk en het zat al paar dagen te kriebelen om te beginnen.
Zo gezegd zo gedaan, stofzuiger uit de kast om kilotje stof eraf te zuigen. Blok voor 70% uit elkaar getrokken alles schoongemaakt verse pakkingen geknipt voor de cilindervoet. Inlaatje alles ff gevlakt bij een maatje in de schuur om 0200, vonden zn buren ook fijn

Snel op mn trouwe Gazelle weer naar huis gefietst inlaat gemonteerd. Half uur stoeien om de gaskabel in een paar haakse bochten door mn stuurkap heen te krijgen en nogsteeds perfect kan werken.

Daarna de overbrenging er eens uitgehaald en het standaard onderhoud gedaan. Ook al had het nog geen paar kilometer gedraaid. Alles dubbel gechecked voor de zekerheid. En de slijtage onderdelen vervangen.

De keren hiervoor viel me op dat mn Aim Mychron voor geen meter leek te werken. Toeren die het half deden, temperatuur die 769 graden was bijvoorbeeld. Na ff 2 sec het boekje van mn rotor te hebben open geslagen had ik gewoon de verkeerde bougiedop gepakt zonder weerstand in de dop....
Verse Iridium bougie erin, ellendige koeling ontlucht, verse kvs erin en toen ff een dutje gedaan.

4x trappen en er was weer een teken van leven.
Nogsteeds de spetters mengsel die uit de uitlaat spoten. Dus ff het gasnaaldclipje omhoog gezet en beetje spelen met de luchtschroef en dat probleem lijkt te zijn verholpen. Dus dan zit er maar 1 ding op en dat is helm pakken en ff wandelingetje naar de polder om een testritje te maken. Na paar minuten rustig warmdraaien eens een beetje gas gegeven en op het gemakje paar keer heen en weer gereden en beetje spelen met het gas en is niet aan de grond te houden, maar zit nog meer in maar de slicks die zijn niet zo in hun element met het koudere weer zonder bandenwarmers.....

Dus voor ik met de Bierkoerier het asfalt van dichtbij zou bekijken rustig naar huis gereden.
Afstellen ga ik zaterdag mee verder, ondertussen ben ik nu mn kappen aan het spuiten voor de zoveelste keer. Mijn wit,aqua en fluor roze idee was in mn hoofd mooi, in het echt zou ik het met een stok nog niet aanraken. Dus ik heb ze inmiddels weer in de spuitplamuur staan.
En weer een nieuwe look in gedachte

Als iemand zich dit weekend verveelt en een filmpje wil maken ofzo kom maar langs
Benieuwd hoelang ik hem heel weet te houden als ie straks beetje verder in elkaar staat
 

Attachments

  • Snapchat-2014964237.jpg
    Snapchat-2014964237.jpg
    93 KB · Views: 32
Back
Top