W WEBRacing Well-Known Member 15 September 2024 #21 Shit. Beterschap. Gebroken ribben zijn echt kut, een kapotte long er bij zal dat vast niet beter maken.
Shit. Beterschap. Gebroken ribben zijn echt kut, een kapotte long er bij zal dat vast niet beter maken.
bartj HousePaus 15 September 2024 #22 rottieark said: Bohh, beterschap man! Click to expand... Onkruid vergaat niet he maat Post automatically merged: 15 September 2024 WEBRacing said: Shit. Beterschap. Gebroken ribben zijn echt kut, een kapotte long er bij zal dat vast niet beter maken. Click to expand... Dat is zacht uitgedrukt.... had net de hik na paar bier en F1 Post automatically merged: 15 September 2024 WEBRacing said: Shit. Beterschap. Gebroken ribben zijn echt kut, een kapotte long er bij zal dat vast niet beter maken. Click to expand... Dat is zacht uitgedrukt.... had net de hik na paar bier en F1
rottieark said: Bohh, beterschap man! Click to expand... Onkruid vergaat niet he maat Post automatically merged: 15 September 2024 WEBRacing said: Shit. Beterschap. Gebroken ribben zijn echt kut, een kapotte long er bij zal dat vast niet beter maken. Click to expand... Dat is zacht uitgedrukt.... had net de hik na paar bier en F1 Post automatically merged: 15 September 2024 WEBRacing said: Shit. Beterschap. Gebroken ribben zijn echt kut, een kapotte long er bij zal dat vast niet beter maken. Click to expand... Dat is zacht uitgedrukt.... had net de hik na paar bier en F1
Telefonica2. Well-Known Member 15 September 2024 #25 bartj said: Voorlopig ff klaar met updates volgens chirurg, gevalletje Bart ging te hard... arm op 3 plekken gebroken. 6ribben op meer plaatsen gebroken en klaplong Click to expand... kan je niet gewoon een 3 wiel scooter kopen??
bartj said: Voorlopig ff klaar met updates volgens chirurg, gevalletje Bart ging te hard... arm op 3 plekken gebroken. 6ribben op meer plaatsen gebroken en klaplong Click to expand... kan je niet gewoon een 3 wiel scooter kopen??
gcs100 Well-Known Member 19 September 2024 #28 Dat is behoorlijk Kilo Utrecht Tango... Beterschap... kilo uterscht tango - Google Zoeken
bartj HousePaus 21 September 2024 #29 Brute-Force said: WTF is er Gebeurt @bartj ?? Click to expand... Schuivertje gemaakt Post automatically merged: 21 September 2024 Telefonica2. said: kan je niet gewoon een 3 wiel scooter kopen?? Click to expand... Omdat ik 1x een ongelukje heb gehad? Haha als je nooit valt ga je niet snel genoeg
Brute-Force said: WTF is er Gebeurt @bartj ?? Click to expand... Schuivertje gemaakt Post automatically merged: 21 September 2024 Telefonica2. said: kan je niet gewoon een 3 wiel scooter kopen?? Click to expand... Omdat ik 1x een ongelukje heb gehad? Haha als je nooit valt ga je niet snel genoeg
Telefonica2. Well-Known Member 22 September 2024 #30 bartj said: Schuivertje gemaakt Post automatically merged: 21 September 2024 Omdat ik 1x een ongelukje heb gehad? Haha als je nooit valt ga je niet snel genoeg Click to expand... was ook maar een grap er stond een smiley bij maar dat gaat schijnbaar niet op de telefoon haha Hopelijk gauw weer de oude maar dat komt vast goed
bartj said: Schuivertje gemaakt Post automatically merged: 21 September 2024 Omdat ik 1x een ongelukje heb gehad? Haha als je nooit valt ga je niet snel genoeg Click to expand... was ook maar een grap er stond een smiley bij maar dat gaat schijnbaar niet op de telefoon haha Hopelijk gauw weer de oude maar dat komt vast goed
Diether van essen Minarelli megool 29 September 2024 #31 Telefonica2. said: was ook maar een grap er stond een smiley bij maar dat gaat schijnbaar niet op de telefoon haha Hopelijk gauw weer de oude maar dat komt vast goed Click to expand... Voor je het weet staat die skipper weer te glimmen net als @bartj doe je best hè!
Telefonica2. said: was ook maar een grap er stond een smiley bij maar dat gaat schijnbaar niet op de telefoon haha Hopelijk gauw weer de oude maar dat komt vast goed Click to expand... Voor je het weet staat die skipper weer te glimmen net als @bartj doe je best hè!
bartj HousePaus 2 October 2024 #32 Telefonica2. said: was ook maar een grap er stond een smiley bij maar dat gaat schijnbaar niet op de telefoon haha Hopelijk gauw weer de oude maar dat komt vast goed Click to expand... Smileys doet het bij mij ook niet via telefoon was ook geen lullige opmerking van mijn kant hoor geen stress haha Post automatically merged: 2 October 2024 Diether van essen said: Voor je het weet staat die skipper weer te glimmen net als @bartj doe je best hè! Click to expand... Altijd maat heb al wat op het oog
Telefonica2. said: was ook maar een grap er stond een smiley bij maar dat gaat schijnbaar niet op de telefoon haha Hopelijk gauw weer de oude maar dat komt vast goed Click to expand... Smileys doet het bij mij ook niet via telefoon was ook geen lullige opmerking van mijn kant hoor geen stress haha Post automatically merged: 2 October 2024 Diether van essen said: Voor je het weet staat die skipper weer te glimmen net als @bartj doe je best hè! Click to expand... Altijd maat heb al wat op het oog