5erveD
Active Member
Ik doe mn best, zou bijna zonde zijn om er mee te rijden hoe het spul er nu uitziet. Bijna maar niet helemaal.
Snap ik!
Wordt ie alleen maar vies van.
Maar oh, wat zal dat ding gaan!
Ik doe mn best, zou bijna zonde zijn om er mee te rijden hoe het spul er nu uitziet. Bijna maar niet helemaal.
Scooter is gemaakt om mee te rijden, en deze toch zeker. En als ie vies is doekje erover heen en klaar. Binnenkort ff ceramic coat over de kappenset en het motorblok en dan kan er weinig mee gebeuren. Of ik moet zoals met de Malossi zip ff een schuivertje met een setje koude banden, maarja ook dat is niet het einde van de wereld he. Gewoon trappen met dat hokSnap ik!
Wordt ie alleen maar vies van.
Maar oh, wat zal dat ding gaan!
Die Hubert kappen bestonden 10jaar geleden ook al volgens mij. Althans de naam Hubert komt me ergens bekend van voor. Mooi spul maar heb dus al een setje polyester kappen, maar die hebben voor mij niet het "race" uiterlijk ofzo. Kan makkelijk aan het spuitwerk liggen ofzo of het feit dat de koplamp dicht is en in 1deel met de voorkap zit. Setje dat ik op het oog heb is zo 1 als op deze 2 zipjes. En dan dacht ik aan hydrodippen maar dan ben ik goedkoper uit met een setje echt carbon kappen. Dus ben nu nog aan het twijfelen over of een setje spuiten in de kleuren van een motor waar ik nog altijd kriebels van krijg bij het zien van de foto of het setje carbon.Heb hier nog een bedrijf in Frankrijk. Heb ik laatst ook besteld. Binnen 10 dagen binnen. Passing kan ik nog niet heel veel over zeggen. Afwerking is niet helemaal super. Maar wel stevig. 186 euro incl verzenden
carenage de selle piaggo sp1 zip ouvert WILLY HUBERT POLYEST HUBERT CYCL
Vente en ligne carenage de selle piaggo sp1 zip ouvert ES24 WILLY HUBERT POLYEST POLYESTER COQCARENAENS SCOOT 2 CARENAGE DE SELLE PIAGGO SP1 ZIP OUVERTwww.hubert-cycles.com
Voorkap hebben ze volgens mij niet. Ook hebben ze versies met een dicht zadel
Daarvoor heb ik weer maatjes in Duitsland. Die sturen het dan weer door als een verkoper er moeite mee heeft ;-)Alleen zijn duitsers soms niet zo happig op versturen naar nederland
Geen slecht idee, collega van me is een vrij bekende dj in duitsland die kan vast wel wat voor mw regelen van een adresje waar het heen kqn worden gestuurd. Moet de verkoper wel ff reagerenDaarvoor heb ik weer maatjes in Duitsland. Die sturen het dan weer door als een verkoper er moeite mee heeft ;-)
Dat is vaak al het euvel.Geen slecht idee, collega van me is een vrij bekende dj in duitsland die kan vast wel wat voor mw regelen van een adresje waar het heen kqn worden gestuurd. Moet de verkoper wel ff reageren
Scheelt maar een paar centimeter, maar tochGefeliciteerd met je dochter!
Ook goed om te horen dat je wel gewoon doorgaat met je project
Lijkt me goeie keuze om een normaal/niet zo lang subframe eronder te hangen, ziet er toch wel iets beter uit dan zo'n blok wat zo ver uitsteekt achter de scooter (mits je het als een soort van normale scooter eruit wilt laten zien natuurlijk).
Wat voor vertanding heb je erin zitten? Is het niet een idee een iets langere erin te prikken?
En goeie keuze met de PMT slicks! Ik zou ze ook supergraag willen maar heb 13" velgen
Mocht je nog wat hulp met Duits nodig hebben laat maar weten, heb er een tijdje gewoond
De return of Robinho nu nog een scooterLekker bezig maat!
Ook maar weer eens een account aangemaakt
Hahahah ja. Die heb ik ook een 4 takt.Scheelt maar een paar centimeter, maar toch
14/47 zit erin. Langste wat er was volgens mij
Post automatically merged:
De return of Robinho nu nog een scooter
Opgevoerde koffiemolen manHahahah ja. Die heb ik ook een 4 takt.
Ik heb niet net zoals jij zomaar 5 k liggenOpgevoerde koffiemolen man
Ik ook niet, maar 200 heb je zeker liggen van die velgen moet ergens beginnenIk heb niet net zoals jij zomaar 5 k liggen
Om hier nog ff op in te haken dit feest is niet doorgegaan, waren voor mn neus verkocht.....Ff een teaser , ga er niet te veel over zeggen maar er is iets op mijn pad gekomen dat hopelijk richting Nederland komt als de verkoper akkoord gaat met mn bod van zn vraagprijs. Alleen zijn duitsers soms niet zo happig op versturen naar nederland