Banden en Velgen topic.

Status
Not open for further replies.
zit naar deze te kijken:
3191_0.jpg

3191_1.jpg

3191_2.jpg

vind ze echt vet, zit alleen te twijfelen tussen 17 en 18 inch

Astra G, morgen bij daglicht wel ff pic maken ofzo..

Hoe doen echt vette bakken met mooie velgen dat eigenlijk met balanceren? Ik kreeg van die lelijke gewichtjes aan de binnenkant van mn velgen :X

jammer dat elke "getunede" Astra zulke dingen heeft of iig nagenoeg hetzelfde model :)

ze zullen wel vet staan , dat wel..

Ik kon ze voor niet veel geld krijgen, en het boeit me eigenlijk ook niet zo heel erg veel hoe mijn auto eruit ziet eerlijk gezegd. Geld gaat toch in de motor :)

Astra G, morgen bij daglicht wel ff pic maken ofzo..

Hoe doen echt vette bakken met mooie velgen dat eigenlijk met balanceren? Ik kreeg van die lelijke gewichtjes aan de binnenkant van mn velgen :X

Achterkant van een spaak? :+

Poets jij de binnenkant van je velg dan? Zolang hij maar niet op de buitenkant wordt geplakt, daar staat echt de doodstraf op :|

Ik vind het een beetje een americaanse gedacht, hoe groter hoe beter. Je stuurt er ook niet scherper van ofzo, ik rij op een 147 het liefst op 16"

Ik moet nu met 17" soms echt oppassen op de snelweg met dat spoorvervorming, vet irri. Schrik me soms rot..

En wil nog aan de 18/19" ook 8P.
Neem dit iig wel mee in de overweging als ik die ga maken.

wat heeft spoorvorming er mee te maken dan?
als je de breedte van je band niet aan past heb je alleen minder vering op de band, dus iets minder comfort... verder niks toch?:X

Status
Not open for further replies.
Back