auto van de pa van plant! (of dat is toch 18" :+ weetniet meer )
Qua wielen netjes maken;
wheelcare.nl straalt & coat ze, develgendokter.nl spuit (straalt? en) spuit ze...
Wat heeft de voorkeur... Voor mijn gevoel krijg je met poedercoaten een minder egaal oppervlak, met spuiten krijg een minder duurzame oplossing...
Iemand ervaring?
Denk dat dat ook het best is.
Vraagje, waar kan je veel 2ehands velgen vinden, beetje Duitse tuningstyle. Speur mp/speurders/vwforum etc al af, maar echt veel vind ik niet
Te groot toch? Ik vind het niet mooi anyway.
Mening deel ik wel met je, groter hoeft niet altijd mooier te worden. Bij een golf mk 4 vind ik 19'' echt niet meer in verhouding staan.
http://auto-diversen.marktplaats.nl...KKxrNg/7hq7EasrQFGiXQX47o+Pjws7Kfj+4VB4M&df=1
Vraagprijs; €350
Misschien schot waard..
Ligt ook wel een beetje aan het model velg, en aan de de mate van verlaging ed. Maar in het algemeen vind ik 18inch op een mk4 al twijfel achtig. Liever 17" igg.
Ik zag laatst zo`n huwelijks progamma op Talpha ofzo. En daar reedt dus een E46 in met de zelfde kleur alleen dan met Alpina`s, en dat stond echt vet! Dus wellicht dit ook wel.Ik vind die velgen wel vet. Vriend had ze onder z'n 540, en stond goed moet ik zeggen.