Over comfort gaan we pas praten als je 2 krijsende jong achten de auto hebt zitten. Waar je al koppijn van hebt en dan geen bultje meer kan verdragen
Zo klein mogelijk is het tofst (op mijn polo dan wel )
Volgende vraag: waarvoor dient het ventieldopje?
Dat niemand in je ventiel pist, duuuuuhh
Om je band te vullen met stikstof vulling 8)
Hehe, ik hoopte op iemand die zou zeggen dat er op deze manier geen lucht zou ontsnappen ofzo :#Wat dacht je van afscherming van ventiel voor vuil?
Volgende vraag: waarvoor dient het ventiel?
Toen ik 8 was dacht ik dat ze alleen dienden om de banden te laten leeglopen 8)
Nu hebben ze meerdere functies, soms kam ik m'n haren ermee.
Niet iedereen is zo dom als jij Jules. En omdat je er zelf in trapt wou je er ons ook in laten stinken om zo te kijken of het aan jezelf lag :*Hehe, ik hoopte op iemand die zou zeggen dat er op deze manier geen lucht zou ontsnappen ofzo :#
Geloof me, een ovale velg/band krijg je nevernooitniet goed door m te balanceren (ja, het apparaat kan best 0 aangeven, maar het ding trilt nog steeds).Komt doordat een band niet 100% rond is, en je velg ook niet. En bij 200 km p/u gaat dat nogal schokken. Om dat te compenseren gebruik je lood, of tegenwoordig dan geen lood meer, maar toch.
Is dit een typfoutje? Want minimaal vereiste is toch 1.6? Dus dan rij je elke keer maar 0.4mm?Slecht kan het wel zijn. Bij een volvo XC70 is het vanuit volvo verboden om met meer dan 2 millimeter profieldiepte te rijden. Dus als je daar andere banden ziet is het vaak wel slecht.
Is dit een typfoutje? Want minimaal vereiste is toch 1.6? Dus dan rij je elke keer maar 0.4mm?
Of vergis ik me met de motor en is het voor auto minimaal 1.0?