Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Nope weet nog niet hoeveel ik moet betalen...

Ben nog aan het twijfelen of ik het hart ga spuiten...denk wel dat het hart in Nagaro Silver er super strak uitziet. Heb iig een mooie deal gemaakt met mn maat dus deze week ga ik ze ophalen...ze zijn net opnieuw gepolijst alleen 1 randje moet gefixt worden, is geen probleem.

Ga dan ook direct verlagingsveren halen maar weet nog niet precies welke maten ik nodig heb. Schroefsetje komt ergens rond de zomer wel. Ik wil hem iig niet al te laag hebben...dus dat wordt even gokken welke veren ik nodig heb :P

Ik wil hem exact zo laag als deze hebben...is voor mij perfect. Mja...hoeveel cm zal dat voor en achter zijn.

2vwxrfq.jpg


244rx90.jpg
 
Last edited:
Omdat ik daar nu geen geld aan ga uitgeven...ga op mezelf wonen wat uiteraard de nodige kosten met zich meebrengt en wil mn motorrijbewijs gaan halen. Heb even geen +1000 euro aan een schroefset te besteden (die een echt nette schroefset zoals bv de KW V2 minimaal kost).
 
Maar zou je niet eerst een schroefset kopen dan? En dan pas wielen? Zonder de juiste verlaging, komen wielen toch nooit zo mooi uit als dat zou moeten.
 
@ Witte: Je motorrbw halen heeft weinig zin. Je krijgt namelijk niks meer verzekerd. Heb exact hetzelfde probleem namelijk. Als het jou wel lukt, zou ik graag horen waar het mogelijk is.....:)
 
Maar zou je niet eerst een schroefset kopen dan? En dan pas wielen? Zonder de juiste verlaging, komen wielen toch nooit zo mooi uit als dat zou moeten.

Ik wil VEREN! Schroefset komt pas ergens net voor de zomer...als je wilt weten waarom moet je even een paar posts terug kijken ;)
En ook met een paar nette veren kun je de wielen wel mooi uit laten komen hoor...moet alleen de juiste maat weten. Deze wielen kan ik niet laten staan....kan ze nu voor een erg mooi vriendenprijsje krijgen.
 
@ Witte: Je motorrbw halen heeft weinig zin. Je krijgt namelijk niks meer verzekerd. Heb exact hetzelfde probleem namelijk. Als het jou wel lukt, zou ik graag horen waar het mogelijk is.....:)


Dan zou ik dus echt gwn op iemand anders naam laten zetten he..


Ik ben benieuwd hoe het met mij gaat.


Zolang ik niks wijzig is er weinig aan de hand denk ik.
 
Klopt ja, was bij mij ook zo....totdat je gaat wijzigen, dan begint het gezeik...Mn Golfjes staan ook op naam van mn schoonbroertje :P

@Witte; als je een verzekering af wilt sluiten, moet je invullen of je weleens een rijontzegging hebt gehad. Jij moet dan dus JA invullen. Nou, en dan word je overal geweigerd, vanwege een of andere centrale database waarin dit wordt bijgehouden. Als je nee invult ook trouwens, want ze checken alles, en als ze erachter komen dat je hebt gelogen kom je op een echte zwarte lijst en ben je helemaal zuur.....Bij de meeste verzekeraars staat er 5 tot 7 jaar na de rijontzegging, dat ze weer mensen aan gaan nemen.

Ik heb het al meer gezegd, maar dit is dus echt het allerkutste van een rijontzegging, je komt gewoon nergens meer aan de bak met een verzekering.
 
En met een auto is het nog redelijk geloofwaardig dat je hem op iemand anders zijn naam verzekerd, met een motor niet echt. Sowieso moet diegene wel een motor RBW hebben...

Het zou mij te link zijn iig.
 
En met een auto is het nog redelijk geloofwaardig dat je hem op iemand anders zijn naam verzekerd, met een motor niet echt. Sowieso moet diegene wel een motor RBW hebben...

Het zou mij te link zijn iig.

Uhh nee?

Ik had mn ktm al een jaar verzekerd, zonder een motor rbw te hebben :E maakt vrij weinig uit
 
Ok, het hoeft niet. Maar stel dat er wat gebeurt, en men komt erachter dat jij op de motor reed (lijkt me vrij makkelijk), degene van wie de motor was heeft geen motorRBW en jij hebt een rijontzegging gehad.

1+1=2 volgens mij.
 
Klopt ja, was bij mij ook zo....totdat je gaat wijzigen, dan begint het gezeik...Mn Golfjes staan ook op naam van mn schoonbroertje :P

@Witte; als je een verzekering af wilt sluiten, moet je invullen of je weleens een rijontzegging hebt gehad. Jij moet dan dus JA invullen. Nou, en dan word je overal geweigerd, vanwege een of andere centrale database waarin dit wordt bijgehouden. Als je nee invult ook trouwens, want ze checken alles, en als ze erachter komen dat je hebt gelogen kom je op een echte zwarte lijst en ben je helemaal zuur.....Bij de meeste verzekeraars staat er 5 tot 7 jaar na de rijontzegging, dat ze weer mensen aan gaan nemen.

Ik heb het al meer gezegd, maar dit is dus echt het allerkutste van een rijontzegging, je komt gewoon nergens meer aan de bak met een verzekering.

Hoe zit dat je eigenlijk met je leasebak?
 
Djiezz, lijkt wel of iedereen z'n rijbewijs al een keer is kwijtgeweest hier8P

Ik moet in het nieuwe jaar voorkomen voor twee keer meer dan 40km/u te hard binnen 2 minuten. Gaat het echt helemaal verkeerd en tellen ze wat andere overtredingen erbij op voor de puntjes kan ik em voor de 2e keer kwijt zijn;(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top