Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Nog wat aanpassingen ;)

verlaagd2.jpg
 
8 en 9j velgen

achter 215/35/16
voor 195/40/16


Dus achter 225/35 Word ie iets breder en ietsje hoger. perfect. Ze zijn wel even hoog, alleen achter staat meer getrokken.

Al vertekent de foto ook erg doordat het zand op de voorste band.



En voor heb ik nu de ori grille in kleur, vind ik niet mooi. hou van strak en clean, dus zwarte 3 lamellen grille.

Wat voor merk zijn die 215/35'ers? En zijn ze nog ok? Doe je die eventueel weg?
 
die velgen van mij zijn wel wat voor eriks vriendin :D


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=_2zgM_lnilA&hl=nl"]YouTube - Schmidt Radinox Edelstahl Felge[/ame]
 
Staan nog meer filmpjes op youtube..

rijden ze bij stoepen op, gooien ze ermee in de rondte, slaan erop met een ijzeren staaf etc :P
 
Heb ze gezien nu:)

Zou het zelf in ieder geval nooit proberen:P Maargoed, als het gebeurd weet je dat er waarschijnlijk niks aan de hand is:)

Zijn echt gruwelijk hard die wielen hoor:P
Gewoon hard op die stoeprand rijden enzo. Niet normaal:p
 
Ben echt aan het twijfelen of ik die "14 inch velgen wil verbreden.. :)
Ik kan ze daarna ook natuurlijk onder de Rocco 1 hangen, dat zal ook vast leuk staan *D

Zoiezo vind ik het profiel van RainSport 1 mooier dan

dezeny_RainSport.jpg


RainSport II

uniroyal_rainsport_2.jpg


Trouwens, nu ik het zo zie is mischien 2 wel mooier :D
En mischien wel beter ook, aangezien het de 2de versie is (Al zegt dat ook niet alles)

wim : ik heb bijde gehad , rainsport 1 maakt meer lawaai dan de 2 en de 2 heeft nog meer grip dan de 1 bij droog en nat weer een superband in mijn ogen

20000 km zijn ze wel op btw!
 
Je kan het ook minder levensgevaarlijk aanpakken door er zo'n spanband omheen te binden met zo'n ratel eraan. dan ventiel eruit halen, compressor op 8 bar, en lucht erin blazen zonder een bandenpomp ding, maar gewoon met een open blaasnippel.

Dan klapt te band ook in z'n plek, dan ventiel erin, en de normale druk erop zetten.

Dit is gewoon levensgevaarlijk namenlijk.
 
Maar als 4 bar de absolute druk is, heeft ie verder geen buffer meer om door te klappen. Hij zal wel bij 4 bar klappen, maar de druk is verder 8 bar om de verplaatsing op te vangen. Als dit niet kan gaat het Of heel langzaam Of met heel veel moeite.

Maar ik speel weer te veel in op details:P
 
Nopez 15mm.. het pas echt net. Of je moet iets met die remklauwhouders doen.. sommige schijnen daar wat vanaf te slijpen. Ik zal eens informeren. Als ze net die paar mm meer naar binnen zouden komen zou mooier zijn.


Achter staan de banden iets meer getrokken dat vind ik wel minder.

Dus of voor dunnere banden, wat niet mogelijk is. Of achter 225/35/16

Die laatste komt er dus ooit nog onder. Had ik op de mr2 ook. Dan is de set perfekt


De randen moeten iig wel flink gerold/getrokken worden ooit, als ik hem cmpleet over laat spuiten.


Nu eerst sparen voor schroefset.



Hier wat fotos, even snel afgespoelt. wie shopt even een paar fotos omlaag?

[ir]http://img443.imageshack.us/img443/456/1002406dq6.jpg[/ir]

[ir]http://img73.imageshack.us/img73/1448/1002407tc1.jpg[/ir]



Eerstvolgende wat besteld word:

Schroefset
Bumperlip
Witte knippers
Zwarte embleemloze grille


Volgende week vakantie, dan zal ik eindleijk die muziekinstall eens afmaken.

[ir]http://img78.imageshack.us/img78/1904/1002409vg1.jpg[/ir]
mooie corrado ook mooie lokatie is in een dorpje net buiten leeuwarden toch zo te zien
 
Hallo ik heb een audi a3 gekocht, en wil hier 19" velgen onder kopen.
Maar zit te twijfelen welke ik moet doen, want heb geen idee meer.
Wil zoiezo VAG velgen hebben.

Foto van A3 (niet mijnes maar zga het zelfde, heb alleen iets donkere tint)
8bf3_27.jpg

8cf9_27.jpg


Zit dus te twijfelen tussen de volgende velgen: rs6, oude rs4, new rs4, s8, r36
Vind zelf de rs6 wel heel wijs, maar ben er niet zo zeker van.
a319rs6copy.jpg


Zal foto's wel posten als hij helemaal klaar is!

Wat denken jullie?
 
Last edited:
Maar als 4 bar de absolute druk is, heeft ie verder geen buffer meer om door te klappen. Hij zal wel bij 4 bar klappen, maar de druk is verder 8 bar om de verplaatsing op te vangen. Als dit niet kan gaat het Of heel langzaam Of met heel veel moeite.

Maar ik speel weer te veel in op details:P

Ik heb vroegah bij Kwik Fit gewerkt en daar kwam een moeder met een Audi a6 met 18" of 19" velgen binnen. Was de auto van haar zoon, had ze de banden van opgepomp. Hardste geval was 6,1 bar|(

I would shit my pants!
 
Naja als een auto word afgeleverd door de inporteur staat er naar mijn weten ook zo`n 4-5 bar op.

Op die A3 zou ik voor RS6 wielen gaan. Blijft toch het mooiste denk ik.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top