Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
Wel appart, ik vind de 17" velgjes onder m'n ibiza (6k2) dan weer niet te groot:

[ir]http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/vries439/car.jpg[/ir]
 
RS6 blijft altijd mooi, Rob... Dat de door jou gepostte auto verlaagd is, moet je wel ff rekening mee houden... Hou wel ff je ET-waarde in de gaten, jouw auto heeft ET56, terwijl er veel ET43 wordt aangeboden...

Op mijn set Schmidts ligt Kumho Ecsta 215/40-16...Ben benieuwd :)

Heb ook Ecsta's op m'n auto (225/45-17)... Bevalt mij prima :)
 
iemand een foto van een blauwe golf4 (5drs) met zwarte velgen met gepolijst randje? ben benieuwd of dat staat... of eventueel andere suggesties?
 
RS6 blijft altijd mooi, Rob... Dat de door jou gepostte auto verlaagd is, moet je wel ff rekening mee houden... Hou wel ff je ET-waarde in de gaten, jouw auto heeft ET56, terwijl er veel ET43 wordt aangeboden...



Heb ook Ecsta's op m'n auto (225/45-17)... Bevalt mij prima :)


Die 13mm kan toch niet boeiend zijn?
 
Ben ook nog steeds aan het kijken voor velgjes, nog steeds die lelijke E46 velgen erop.

Heb een hele tijd gewacht in de hoop dat er een setje 2e hands 18'' BBS LM te koop kwam maar er komt gewoon niks, en ik ga dus echt niet +-2000 euro betalen voor alleen een paar velgen.

Dan maar wat anders...toevallig verkoopt een maat van me nu zn setje 18'' Rial Daytona velgen (8.5J + 9.5J). Ook erg mooie dingen dus ws dat ik die deze week ga oppikken.

Deze velgen dus:

1z3yw77.jpg

2yobmmg.jpg
 
Bovenstaand is niet bepaald 18'' geloof ik? Wel een fraaie velg, maar ik vind dit waaaay to big.

Dit is idd geen 18 inch...maar vind via google geen voorbeeld van 18 inch op een E36.
Denk dat deze foto's ook aardig geshopped zijn...ze zijn iig niet extreem bling bling. Ben ook aan het denken om het hart van de velg in een mooie antraciet kleur te laten spuiten.

wiknic.jpg
 
Heb je al wel gehoord hoeveel je moet betalen dan? qua boete? En hoe zit het met je punten?


Dat hart moet je niet spuiten, dan is je velg weg. Mooi zilver laten, steekt lekker af op een donkere auto.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top