Njah, trouwens.
IK vind ze vrij breed. Ga voor het maximale zonder me schermen aan te hoeven passen.
Dat zou dan 8" voor worden en 9" achter.
Tegelijkertijd uiteraard een dikke schroefset, want anders is 't nog geen gezicht.
Dat zijn mooie breedtes. Even de goeie et erbij zoeken
Had ik ook onder de mr2. En nu ook op de corrado.
Bijna goed. Was overgang van a5 naar a9 en ze reden achter me aan undahcovah:oversteek van A4 naar A9 geloof ik, stonden ze op beide plaatsen te controleren. Zoiets toch Bram?
Undercover achter je aan rijden maar niet staande houden, dus dat kan ook al tegenwoordig
Als je maar hard genoeg wegrijdt wel-:-Undercover achter je aan rijden maar niet staande houden, dus dat kan ook al tegenwoordig
J is wel de aanduiding van de breedte van de velg
Kijk maar eens in je velg. Staat altijd x J in.
1j is overigens ook gewoon 1inch.
Tegenwoordig zijn er vrijwel alleen nog velgen met een j aanduiding en word de j dus 9vd10 keer gezien als de breedte aanduiding.
Zeg maar gerust 10 van de 10 keer .. ongeveer 1 op de duizend mensen vermeldt het correct
Bijna goed. Was overgang van a5 naar a9 en ze reden achter me aan undahcovah:
44km/u te hard @12:36 - A5
49km/u te hard @12:37 - A9
Niet staande gehouden btw
bij de a5.
Vanaf alkmaar naar hoofddorp zie ik ze eigenlijk nooit / nog nooit bekeurd op dat stuk
Ik heb toch wel de gewoonte om als ik s'nachts bij heemskerk de a9 opdraai t gas langere tijd diep in te drukken