Banden en Velgen topic #9

Status
Not open for further replies.
FF een goede tip voor je.

Dat randje is klote te schuren, maar als je een excentrisch roterende schuurmachine pakt, en schuurpapier korrel 500 en 800 gebruikt, kun je daarna direct al polijsten zonder schuurkrasjes:)

Scheelt je maar een kleine 8 uur werk ofzo:P
 
Dat kan kloppen maar ik heb niet zo'n huppedepup ding dong schuurmasjien..

Daarna DIRECT schuren? lijkt me stug..

Met dit ene randje ben ik ong uurtje of 4 aan schuren geweest denk ik, maar dat komt omdat er pekel in zit, en omdat er uit te schuren ben je gewoon focking lang aan het schuren.. misschien gooi ik ze eens ergens langs om te laten doen..
NU is het wel netjes die ene rand alleen helemaal 100% krijg ik de putjes er niet uit..

Randjes kosten dik 100e per stuk dusja..

Iemand een adresje:P
 
Auto op de krik.

1 wiel van de grond. In de 3 zetten, en kan je zo het schuurpapier er tegen aan houden.


Wel met verstand doen natuurlijk. Niet tegen de richting in etc :P



Zo had ik een setje klaar in een uur.
 
Opzich zou dat kunnen, maar ben er geen fan van:P
En denk als er boutjes inzitten dat het ook feest word:D

RRRRRRRRRRRRRRRRRrrrrt weg hand8P
 
bij de a5.

Vanaf alkmaar naar hoofddorp zie ik ze eigenlijk nooit / nog nooit bekeurd op dat stuk
Ik heb toch wel de gewoonte om als ik s'nachts bij heemskerk de a9 opdraai t gas langere tijd diep in te drukken:P

Hehe idd, vanaf Heemskerk naar Alkmaar altijd goed op het gas:P
Ik heb je nog nooit zien rijden in H'kerk (woon er zelf)?
 
Hehe idd, vanaf Heemskerk naar Alkmaar altijd goed op het gas:P
Ik heb je nog nooit zien rijden in H'kerk (woon er zelf)?

Vriend van me woont in heiloo. Kom daar vrij vaak om te sleutelen(grote schuur).
Dus ik rij altijd via uitgeest, en ik zit sindskort in alkmaar op school, dus rij 3dagen p/week heen en weer.

Maar ik heb jou ook nog nooit zien rijden, let er wel op als ik een golfje zie ofzo.

Maja, vanaf heemskerk richting hoofddorp is ook te relaxt, vooral rond 1 uur snachts. heb een keer vanaf de splitsing naar de a22, met een gangetje of 250 met een Sl500 lopen knallen, pas na de tunnel weer van t gas:P
 
Vriend van me woont in heiloo. Kom daar vrij vaak om te sleutelen(grote schuur).
Dus ik rij altijd via uitgeest, en ik zit sindskort in alkmaar op school, dus rij 3dagen p/week heen en weer.

Maar ik heb jou ook nog nooit zien rijden, let er wel op als ik een golfje zie ofzo.

Maja, vanaf heemskerk richting hoofddorp is ook te relaxt, vooral rond 1 uur snachts. heb een keer vanaf de splitsing naar de a22, met een gangetje of 250 met een Sl500 lopen knallen, pas na de tunnel weer van t gas:P

250? Met een golf :P?
 
Hoe kan ik het beste de verlaging en breedte van m'n Rsjes in schatten?
Rsjes liggen nog helemaal uit elkaar en heb 2 nieuwe bredere randen nodig

K'denk dat ik gewoon setje cheapass 60/40 verlaging haal, en dan kijken hoe breed ik nog kan gaan?

Heb ook nog geen banden enzo dus is wel lastig passen en meten onder de auto..
 
ik kijk altijd veel naar anderen, en vraag aan diverse mensen de maten.


Je gaat hem toch nog spuiten. dan kan je mooi de kassen wat aanpassen.
 
Duur man, schroefsets voor een E30 :\

En de goedkopere sets zijn ook nog eens zonder draad achter (side by)
 
Ik heb al erg veel geinformeerd, maar of de 1 zijn et waarde is anders of de grootte van de velg of de breedte en dan ook nog eens de verlaging etc. etc.

Erg moeilijk igg..

Schroefset is drama want die zijn niet verkrijgbaar omdat die voor niet kunnen..
Wielkasten laat ik zowiezo de randjes voor en achter omzetten en achter misschien heel ietsjes uitrollen..

Beroerde is alleen hoe brede rand ik achter moet bestellen, aanegzien die dingen ook neit zo goedkoop zijn, en alles in 1keer wil bestellen.
 
Dat kan kloppen maar ik heb niet zo'n huppedepup ding dong schuurmasjien..

Daarna DIRECT schuren? lijkt me stug..

Met dit ene randje ben ik ong uurtje of 4 aan schuren geweest denk ik, maar dat komt omdat er pekel in zit, en omdat er uit te schuren ben je gewoon focking lang aan het schuren.. misschien gooi ik ze eens ergens langs om te laten doen..
NU is het wel netjes die ene rand alleen helemaal 100% krijg ik de putjes er niet uit..

Randjes kosten dik 100e per stuk dusja..

Iemand een adresje:P

Geloof me, het werkt:) Ik leg het op MSN wel verder uit.
 
Schroefset is drama want die zijn niet verkrijgbaar omdat die voor niet kunnen..
Wielkasten laat ik zowiezo de randjes voor en achter omzetten en achter misschien heel ietsjes uitrollen..
Schroefset kan wel degelijk voor op een E30, enige punt is dat dr een ring op de veerpoot gelast moet worden om de schroefbus op te zetten.
www.autosportcompany.nl hebben de bussen, schotels en dergelijk spul, vastlassen zal vast ook wel iemand voor te vinden zijn.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top