Arthur's Sprint Kymco

Status
Not open for further replies.
hee waarom wou je je accu op mij knallen:P?
haha aftermeeting was dik! lekker strepen trekken:D
laterss

:D ik kon het niet hebben dat je harder ging 8P me hele kymco is gereld, denk dat het er zondag hopeloos bijstaat.... rijden deed ie wel goed

Stukje stuurkap dat je verloor, acuu die er halverwege afdonderde, dikke strepen, niet best :P. Maar hij zag er wel mooi uit hoor :P

sorry :D

als het 8 juni mag moet je het wel even laten weten, dan moet ik vrij vragen op werk en een aanhanger regelen, want de mijne is naar ducati weekend :X

Gvd:P Gaat dat lukken denk je? Achjo spreek je er zondag wel over.

Over en uit:*

even een kleine update :D

op rotterdam liep me scooter niet goed, hij bleef maar stotteren en alles zat 100% goed.
Dit probleem had ik vorigjaar op Eindhoven ook al, het MOEST dus wel weer me bobine zijn.
Gelijk heb ik via forum vriendje mitchel een bobine over kunnen nemen.

bobine.JPG

dit natuurlijk meteen uitvoerig getest en ik moet zeggen: Alles loopt weer als een zonnetje !!

gelijk even wat foto's van de kymco getrokken:

kymco%201.JPG

kymco%202.JPG

kymco%203.JPG

kymco op de achtergrond :D
zip%201.JPG

momenteel zit het nu dus wel goed allemaal, hopelijk krijg ik nog vrij voor as zaterdag (X-days)

groetjes

Ziet er goed uit Art, hoe heb jij je killswitch zitten.. tussen welke draden
Omdat 2x een bobine kapot gaat?:X

Ziet er goed uit Art, hoe heb jij je killswitch zitten.. tussen welke draden
Omdat 2x een bobine kapot gaat?:X

zit gewoon zoals het hoord....
en wat denk je dat ik vanavond vind ? juist de bobine die ik van Erik had :X die lag gewoon voor de werkbank, heel heel erg vaag !

@cj: ik ben er zeker

Stond hij in de garage "Ik heb net 2 oude bobines weggegooid... me nieuwe zit er op en heb er 1 in me hand.... dan moet dit die zijn die ik kwijt was een half jaar geleden...., Kut het is gewoon die ene die ik kwijt was!" hahaah

Reserve bobine voor 2 macines is nooit overbodig :p

Waarom heb je nu weer die stage 6 slick achter?
Of zie ik dat nu verkeerd

dat zie je niet verkeerd, op het eerste moment had ik super veel grip met de bopper maar dat was snel weg.

tijdens jubbega werd het steeds minder, hij had geen grip meer en wanneer hij dat wel had ging hij stuiteren op de weg.
Nu met slick geen last meer en gewoon goede grip.

mja arthur wil gaan racen zei die ..
met de kymco plat door de bochten gaat makkelijk toch :+
alleen mogen de bochten niet scherper zijn dan die van driewegen.. :?

keep it going tuur +ralf+

Status
Not open for further replies.
Back