Arthur's Sprint Kymco

Status
Not open for further replies.
Dat is voor mij alleen maar mooi. arthur en ik hebben praktisch het zelfde gewicht dus dat betekent dat ik ook de mogelijkheid heb om eens leuke tijden neer te zetten (ooit ;))

Ik heb ook nog een paar fotos geschoten van je Arthuwr..

SH103747_%28Medium%29.JPG

SH103693_%28Medium%29.JPG

Kwaliteit is echt belachelijk achteruit gegaan door resize... :X
Had ik nou nog met jou staan praten even @ Driewegen?? Hoorde daarna ineens de naam arthur vallen, maar wist niet bij wie ik hem moest plaatsen.. :P

ding is wel mooi geworden alleen mogen de velgen wel een zwarte laag hebben.
en vind ik een binnenkap netter staat als zo open.

Ik ben nog maar 86 kg Boi, maar ik mag nog wel bij de club he? :P

sorry, 90+ is 90+ ergens moeten we een streeptrekken :W

DJ: en jubbega dan ?
Derest bedankt voor de reacties en het posten van foto's :W TOP !!

tijden wil k nog wel beter hebben, maar dat zal niet snel lukken met de kymco icm mij.
De kymco vind ik persoonlijk veelste zwaar !!

misschien dat er ergens in dit seizoen nog wel verandering in komt.

Had ik nou nog met jou staan praten even @ Driewegen?? Hoorde daarna ineens de naam arthur vallen, maar wist niet bij wie ik hem moest plaatsen.. :P

ow.... misschien wel :D ik weet ook niet vaak wie wie is :winner: vaak lees ik terug: leuk je ff gesproken te hebben, en dan denk ik........x| wie was je dan :henko:

ik kan me het iig niet herrinneren, mensen herkennen mij/iemand vaak aan een scooter, maar als ik enkel een persoon zie kan ik me er vaak niets bij voorstellen :D

schud me volgende keer even een hand als je wilt, das makkelijker

ow.... misschien wel :D ik weet ook niet vaak wie wie is :winner: vaak lees ik terug: leuk je ff gesproken te hebben, en dan denk ik........x| wie was je dan :henko:

ik kan me het iig niet herrinneren, mensen herkennen mij/iemand vaak aan een scooter, maar als ik enkel een persoon zie kan ik me er vaak niets bij voorstellen :D

schud me volgende keer even een hand als je wilt, das makkelijker

dan zal je mij ook niet herinneren..of misschien wel, ik was met jordy en stefan(MWS) mee en je zocht mij omdat ik je elektrische luchtratel had:P

zie je @ sbo stein:)

gr dennis

ik vind het wel handig zo.... anders moet ik de gehele tijd alles op zijn plaats houden voordat ik het vast kan zetten :D

verder vind ik het te veel werk wat totaal niet afweegt tegen het profeit wat ik er van kan hebben

joehoeeee:W:W we moeten ons nog even spreken over zown staafje he:W:W

hij zag der wel echt netjes uit @ 3wegen kzie je wel weer @ stein ltrzzz

Status
Not open for further replies.
Back