Aftertalk en pics Brommersprint Damwoude.

Was top dag ik heb geen regen druppel op me gehad in damwoude :)

En ja blauwe (verlendgde) aerox reed in std scooter klasse, maar stond er vlak bij toen mijn scooter werdt gekeurd en gast van keuring zij zelf ''ík vindt een std scooter''... dude van scooter zat zelf nog te twijfelen in welke klasse hij wou :)

naja me scooter liep niet 100% maatr toch mooie tijd gereden

Eerste heat 10.nog wat (had wat ontstekings probs..)
Tweede heat 8.1
Omloop 8.3 (moest tegen bassie en werdt er meteen uit geknikert :)

Naja vondt het een top dag,alleen test gebiedt was levens gevaarlijk(waren ook nog 2 runners het hek in gevlogen(forummebers):+

Verder veel members gemeet(als je niet wet wie ik was reed op zwart/rooie sr, startnummer 81 en stond 2 fast for you achter op me hesje 8P)
 
jmmr dat da ene filmpje het niet doet...zet hem eens om in avi ofso dat 3gp uploaden werkt niet had ik ook al eens geprobeerd.

verder vind et jmmr dat ik op het laatst geen vervoer meer had :(
graag wat meer foto's/filmpjes :)

rolatorzzz
 
rs rullezzz said:
En ja blauwe aerox reed in std scooter klasse, maar stond er vlak bij toen mijn scooter werdt gekeurd en gast van keuring zij zelf ''ík vindt een std scooter''...

Regels zijn regels vind ik,
ben benieuwd hoe dit afloopt...
 
ik ben ook net weer thuis :) na een reis van 2,5 uur :X het was zekers vet

maar wie was nou die gozer die tegen een ander opreed :S op het stukje waar je mag warm rijden ?
 
Puma Runner said:
ik ben ook net weer thuis :) na een reis van 2,5 uur :X het was zekers vet

maar wie was nou die gozer die tegen een ander opreed :S op het stukje waar je mag warm rijden ?

Dacht blom op kawa rox :)
 
Puma Runner said:
ik ben ook net weer thuis :) na een reis van 2,5 uur :X het was zekers vet

maar wie was nou die gozer die tegen een ander opreed :S op het stukje waar je mag warm rijden ?


groene rox had schade met wit kontje, volgens mij kwamen ze wel uit friesland, maar de dader weet ik niet :* .


warm draai stukje was idd best link, weg was aardig klote (stuiter modus).




Btw 9||6 voor de organistatie, vond het zeer goed geregeld, echt super goed zelfs.
Kan jubbega niet aan tippen denks -:-
 
Project RR2 said:
k zag je nog staan sibo @ dijk in de regen:p was er nog een aftermeeting daaro? want we wilden niet stoppe want t begon te regenen :(

Nee had fucking honger en we konden geen mac vinde dus gouw effe wat halen @ teaxaco en later in hhw naar mac :)
 
Btw 9||6 voor de organistatie, vond het zeer goed geregeld, echt super goed zelfs.
Kan jubbega niet aan tippen denks -:-[/QUOTE]

ja zker was zeer goed geregeld :) echt top

Heb je ook nog een paar keer gesproken :)
 
rs rullezzz said:
Dacht blom op kawa rox :)

Ik zag het gebeuren :(
wel minderz voor sipke en blom.
wis btw nie dat blom da was, ik stond tussendoor met sipke te praten, toen jullie schadeformulier aant invullen waren.
Had wit vest aan.
Vond trouwens wel dat je het netjes afhandelde Blom :!
 
Btw voor de organistatie, vond het zeer goed geregeld, echt super goed zelfs.
Kan jubbega niet aan tippen denks [/QUOTE]

ja zker was zeer goed geregeld echt top

Heb je ook nog een paar keer gesproken [/QUOTE]



Ik merkte het bij de keuring.. Tog ietsje strenger dan op Jubbega:)
 
ghostrider said:
idd goed geregeld..

blom klapte niet op die rox met dat plamuur kontje...
dit kontje was gewoon netejs groen...

Blom klapte WEL op de aerox met da plamuurkontje.
 
Last edited by a moderator:
ik ken niet achterblijven, ook me complimenten aan de organisatie!! zeer goed gefixt!

Paar - puntjes...(geen kritiek ofzo alleen maar mijn mening:p)
*Test stuk was erg kort en hobbelig(maja bter als nix...)
*Inschrijvingen verliepen heel raar er zijn volgens mij 50 mensen niet op komen dagen ofzo(geen reservelijst :?) en die 50 lege plekken hadden makkelijk door andere sprint-freaks opgevuld kunnen worden...
*omroeper was totaan de 1e rij in het rennerskwartier te horen...verder niet

Dat was t:p máár dit ware slechts kleine dingen die in het niet vielen bij de lol die we hadden:D
 
Test-stuk was idd vrij kort en hobbelig.
Genoeg scooters van links naar rechts zien stuiteren.
Overigens vind ik het een wonder dat er niet lui op elkaar zijn geklapt op dat stuk :?
 
Aerox Wijchen said:
Blom klapte WEL op de aerox met da plamuurkontje.

ohw joh dagt dat blom juist zei dat het die net was...:S maja zal wel :+

met de schade zijn ze er in iedergeval mee uitgekomen das het mooie...
 
Gister avond tog maar besloten te komen. Was geslaagde dag, Puch liep niet helemaal lkkr maar heb tog 9.88 gereden. Alleen 1 puntje kritiek, automaten moesten als eerst alleen er was een probleem met de lichten waardoor ik 3 keer vals starten en dus geen tijd neer gezet heb, 1e run mocht ook niet over enz maar heb tog genoten.

Gerben
 
Back
Top