Genemuiden 2006 aftertalk-topic

RobertD said:
Mac Zwolle ook, komt er zo'n nerd buiten de boel opruimen.. 20 cm van hem af patat neergooien en hij het nog serieus opruimen zonder iets te zeggen ;(

Die bakjes fritessaus vlogen ook hard tegen die ramen :X Waren paar goeie vlekken die erop zaten :D

Ik trok het slecht in ieder geval, de cola liep me via de neus er weer uit :X

heey dat was ik met me kameraden. Oranje gecoate frame beta met speed. Meer hadden we niet mee. Dat was egt zo gigantisch lachen. Ik kreeg dat fritesaus bakje bijna tegen me bek aan. HAHA.
 
En over dat filmpje gesproken. Bedoel je dat filmpje die met de mobiel werd gemaakt ? zo ja, daar zie je die schoonmaker alles schoonmaken wat er op dat moment ter plekke word neergeflikkerd.
 
Tormentor said:
posten dat filmpje
die moeten we egt zien
ik had het ook niet meer toen jullie gingen filmen en smijten met de sausjes -:-
haha ja was egt super lachen. waar komen jullie vandaan dan ? wij uit schalkaar :)
 
mjah jullie begonnen met van die lege bakjes van big mac ofzo te gooien. en toen gooide ik iets naar een kameraad toe en toen werd het 1 groot gevecht en kwam ONZE schoonmaker alles lief opruimen zonder 1 woord te zeggen of 1 blik te tonen
 
allemaal jaloers dat jullie er niet bij konden zijn ? Dan had je ook moeten zeuren toen we op de meeting lomp veel bier aan het zuipen waren. mjah maak mij niet uit ik weet wie de internet helden waren. mijn groep en de groep die tegen over ons stond hadden alleen de bek open
 
Nou stoer.. Als jij bij de mac werkt vind je het toch ook niet leuk als mensen spul voor je neus gooien en dat jij het dan moet opruimen..
 
Ditechist said:
Nou stoer.. Als jij bij de mac werkt vind je het toch ook niet leuk als mensen spul voor je neus gooien en dat jij het dan moet opruimen..

Dat is erg! Het is natuurlijk veel leuker om een hamburger klaar te maken..
 
Eerder zei ik al : hou op !

Evo-neos krijgt een warning omdat ie er toch weer over begint...

Het topic wil ik best oplaten, zolang jullie maar gewoon over genemuiden kunnen blijven praten :) want dit gaat werkelijk nergens meer over.
 
maar om een lang verhaal kort te maken. Het was wel gezellig op de scootermeeting zelf en de aftermeeting ook. Oftewel gezellig dagje :D Tormentor btw pmed! over filmpje
 
Back
Top