Genemuiden 2006 aftertalk-topic

Jaspah

Nu ook een GC slet..
Hier dus voor alle ''chit-chat'', foto's & filmpjes.

Niet hele rij-en foto's quoten en irritant offtopic gedrag svp :)

dank u
 
Advertisement - register to remove this

Was echt supervet, een tijd van 8,303 neer kunnen zetten met een 17 pk scootertje, tegenstander had trouwens 22,3 pk (superracezip heet hij hier Groen wit zip sp 2000 ( had wel wat problemen geloof ik )

1e heat 8,303 Hier won ik net :p
2e heat 8,390 Hier verloor ik net :p


iniedergeval een superdag, in de xtreem scooter klasse, de andere nrg liep jammer genoeg totaal niet lekker, mjah binnekort maar is wat daagjes banken +ralf+
 
Ik was trouwens ook door naar de 1e omloop (ik reed 7.5 sec) maar helaas werd ik meteen uitgeschakeld door dennis melgers :p toen ging het regenen en ben ik maar naar huis gegaan.
 
Jaspah said:
Ik was trouwens ook door naar de 1e omloop (ik reed 7.5 sec) maar helaas werd ik meteen uitgeschakeld door dennis melgers :p toen ging het regenen en ben ik maar naar huis gegaan.


je knalde heerlijk @ eerste heat man :)
Ben benieuwd naar pics :p zelf geen zin om ze te maken.
 
Zo ook net weer thuis:p

Veel mensen gesproken en zeker ook weer veel gelachen:p na de 1ste heat bood Jeffrey(Zwolle) mij aan om de 2de heat te knallen op zijn roxje

Hier reed ik een tijd van 7,7 maar dit was helaas net niet genoeg om door te gaan naar de laatste 8
 
Was echt een toffe dag. Jammer van de regen aan het einde.

Organisatie was echt goed :D.

Weet iemand nog als die sites die opgenoemd werden waar foto's op kwamen te staan?
 
was goed georganiseerd en zeker gezellig.
zip liep ok, maar ik heb het gewoon voor mezelf verneukt :p
echt wennen aan het start systeem.
snelste tijd 7,7 en dus net geen plek bij de laatste 8. Doe mij maar een sbo sprint :p
 
Beloofde foto's.

Hier mijn mislukte foto's:(



(licht aan de camara :p^)


Paar groeie:)







Rest van de groeie :p komt morgen of overmorgen online.

Na de films komen nog wel een keer.
 
joel had in heat 2 een 6.8 neergezet heb ik gehoord,voor de rest voor mensen gezien en gesproken. het was goed georganiseert. die man met de fiets en kniptang moet alleen eens ABN leren praten verstond er niks van, kwam erop neer dat ik niet mocht uitrollen en gasgeven in het rennerskwatier na de sprint.

mijn hok liep redelijk maar door die hpi waarschijnlijk ineens 15000 toeren ipv 14.3. tijd was daardoor ook bagger 8.0

hopelijk eindhoven meer geluk.
 
Sonic Tuning said:
joel had in heat 2 een 6.8 neergezet heb ik gehoord,voor de rest voor mensen gezien en gesproken. het was goed georganiseert. die man met de fiets en kniptang moet alleen eens ABN leren praten verstond er niks van, kwam erop neer dat ik niet mocht uitrollen en gasgeven in het rennerskwatier na de sprint.

mijn hok liep redelijk maar door die hpi waarschijnlijk ineens 15000 toeren ipv 14.3. tijd was daardoor ook bagger 8.0

hopelijk eindhoven meer geluk.
viel dat trouwens niet op te lossen met rollen ?
 
Back
Top