Damwoude 2006 aftertalk-topic

dragsterlover said:
Dan had je moeten zorgen dat het op damwoude ook goed werkte.En dat was dit maal niet het geval.
Dus dat jarenlang bewijs hadden we op die dag niet veel aan :) want het werkte gewoon niet.

AdiozZz servi

Leesbrilletje nodig

ga eens een paar pagina's terug of lees alles nog een x en dan oordeel pas


gr peter
 
C4rN said:
Op genemuiden zal er een tijdsmetingssysteem van de organisatie zelf zijn, heb ik me laten vertellen.


Wat voor tijdsmeting die ze zelf in elkaar gebeunt hebben?, ik denk nu even na voor een friese sprint :p Heb geen zin om naar friesland te rijden voor afvalraces.
 
DennisM. said:
Wat voor tijdsmeting die ze zelf in elkaar gebeunt hebben?, ik denk nu even na voor een friese sprint :p Heb geen zin om naar friesland te rijden voor afvalraces.
Dit was de enige optie of wou je naar huis zonder uberhaupt te hebben gereden?
 
Ditechist said:
Dit was de enige optie of wou je naar huis zonder uberhaupt te hebben gereden?


Ik weet ook wel dat dit de enigste optie was maar als ik dat geweten had ga ik liever niet. Als ik een startsysteem zou hebben, zou ik zorgen dat ik die onderdelen die evt. kapot kunnen gaan altijd reserve bij heb, ik weet het het zal een hoop kosten maar je stelt niemand teleur als het kapot gaat en je het meteen kan vervangen. Zo maak je betere reclame als dat je afvalraces gaat doen.
 
DennisM. said:
Ik weet ook wel dat dit de enigste optie was maar als ik dat geweten had ga ik liever niet. Als ik een startsysteem zou hebben, zou ik zorgen dat ik die onderdelen die evt. kapot kunnen gaan altijd reserve bij heb, ik weet het het zal een hoop kosten maar je stelt niemand teleur als het kapot gaat en je het meteen kan vervangen. Zo maak je betere reclame als dat je afvalraces gaat doen.

Dit verhaal had ik ook al verteld om reserve spulletjes. Wij hebben overal reserve kabels van maar deze kabels helaas niet omdat deze kabels bij elkaar 850 meter is (wat ook nodig is bij de 150 meter)en het zijn geen gewone kabels wat je niet zo een twee drie kan kopen in de winkel. Het zijn dure kabels.En zo iets is ons nog nooit overkomen. De kabels worden voor elk evenement getest en nagekeken en getest en nog eens nagekeken waar we ongeveer een halve dag mee zoet zijn. Dus voor ons is het geen optie om nog eens 850 meter dure kabel te kopen en mee te nemen en dat ze over een tijd zo pruis worden als ik weet niet wat en dan heb je er ook niks aan. Maar voor de volgende keer indien het nog eens kan gebeuren ( ga er niet vanuit) hebben wij hier een andere oplossing voor gevonden.

Dus laten wij het hier nu een keertje bij laten en verder uitkijken naar meetings enz enz

gr peter
 
vind ik dus ook ... gezeur dat steeds maar doorgaat over die kabels enz :X

begrijp et wel allemaal van iedreen, maar het meot een keer goed zijn vind ik :W

oi :*
 
Rotterdam was toch ook kut doordat iemand het tijdsysteem stuk had gemaakt? nou hier geldt precies hetzelfde verhaal.

Die dingen komen voor, helaas en om nou gelijk de vergelijking met Jubbega te trekken, dat was gewoon rotweer, verder staat Damwoude daar gewoon buiten.
 
Wij hadden kabels als reserve bij.. en veel ander materiaal als reserve (vrijwel 90% van het systeem). Alleen geen sensoren omdat deze gewoon té duur zijn nog om ze als reserve bij te hebben voorlopig.
 
JusSeb said:
Wat voor velgen heeft die gouden zip ????



BT said:
10 inch 3 spaaks zip velgen in een lieftallig matzwart met gouden randje gespoten , inclusief banden :).

EDIT : de witte bandletters en witte bestickering , niet te vergeten ;).




Bart@Sp said:
1e type zip wiel, en achter gewoon een sp wieltje, ding is van ferreltje hier @ forum....

juist:p
 
DHRA tijd crew said:
Leesbrilletje nodig

ga eens een paar pagina's terug of lees alles nog een x en dan oordeel pas


gr peter


Ik zorg voor een leesbril, en als jou nou zorgt dat het systeem de volgende keer helemaal correct werkt(als er nog een volgende keer komt) dan zijn we daar ook weer over uit.

greets servi
 
dragsterlover said:
Ik zorg voor een leesbril, en als jou nou zorgt dat het systeem de volgende keer helemaal correct werkt(als er nog een volgende keer komt) dan zijn we daar ook weer over uit.

greets servi

Er komen genoeg andere keren zoals je zelf al weet (De snellere auto -voertuigen) kijk op www.oslracing.com of www.dhra.nl en met de brommers en scooters dat zeker wel.
Genoeg animo hier in onze buurt en regio. Er zit wat aan te komen maar meer kan ik op dit moment niks zeggen.

Gr peter
 
Back
Top