Damwoude 2006 aftertalk-topic

Boj

Banned
Kom maar op met die fotos! :W

JasperdB edit : + aftertalk :p

maar hou het svp ontopic, en quote niet 30 foto's achter elkaar enzo ! :)

bedankt alvast !
 
Last edited by a moderator:
Advertisement - register to remove this

Hendrik/Tyrone op ze zippert (strepentrekker)
11jterl.jpg

11jte37.jpg
 
ziet er goed uit al die foto's heb er nog maar 300 gezien, duurt alleen wel fokking lang voordat ik alles gezien heb :D:X
 
Nou het was me weer een dag :p. Ik las net het stukje van de crew van de tijdsmeting dat de kabels kapot gingen....Maar waarom gebeurd dit dat niet bij de andere tijdmeting systemen zoals Ribbens?

Ik was samen met danny er heen gekomen met een zwaar onafgestelde scooter. Dat hebben we iig nog kunnen goed maken op het warmdraaibankje en op de baan. Helaas bleef de scooter op de helft van de runs ineens inzakken.

Iig balen dat de tijdsmeting het niet deed. Uiteindelijk was er dan een afvalrace. Maarja het lag er natuurlijk maar net aan tegen wie je moest. Ik was nog bij de laatste 18 gekomen met dat rotte hok van me :+. In die ronde moest ik tegen de zip ven erwinb en had ik verloren.

We zijn nog ff blijven kijken naar de rest, maar zijn toen toch maar vertrokken omdat we nog 350km terug moesten rijden.


Zijn er trouwens niet meer foto's gemaakt?
 
Wij legden de kabel altijd binnen de hekken, maar die kabel kan wel wat hebben. Kabel van SA systeem ligt in het midden, is ook een heel stuk dunner...
 
Tja, jammer dat de tijdsmeting het niet meer deed op gegeven moment... maar de crew van de tijdsmeting heeft al uitgelegd hoe dat is gebeurd. Niets meer aan te doen natuurlijk.

Verder heb ik echt wel een onwijs leuke dag gehad, ik heb me prima vermaakt... het weer was top en m'n scooter liep als een kogel.

:#

(zometeen zal ik ff wat foto's online gooien)
 
Het was een gezellige meeting en veel mensen gesproken, maar qua sprinten was het echt niks. Ik en de rest van XSH hadden dan ook besloten om niet mee te doen aan de afvalrace. Dit is een zeer oneerlijk systeem en het werd mij al veel te laat. Ik hecht er dan ook totaal geen waarde aan wie er gewonnen heeft.

Voor mij heeft het zo weer mijn twijfels bij het sprinten meegebracht. De tijd die je er aan besteed om zo'n sprinter klaar te maken en er op te testen staat niet gelijk aan het plezier wat je er mee hebt als je er maar 7 sec. mee gereden hebt.
 
Je blijft ook een zeikerd ook hè Vincent. Kan je een keer branden is het weer niet goed :X
Waar ik wel benieuwd naar ben is wie er uiteindelijk gewonnen hebben :W
 
Stnd scooter :

1 Erwin B
2 Zwarte Rox ( dat is natuurlijk Gabriel :7 )
3 Hans

Extreem :

1 Joel ( die E met puntjes kan ik nooit ergens vinden :) )
2 RR
3 Mario
 
Last edited:
Joël Selder
Steven de Hoog (RR-Tuning)
Stephan Strigter (Sprintmint)


Een afvalrace is misschien niet de beste sprintmethode, maar ik vond dat de organisatie een goede keuze ermee gemaakt heeft. Als mensen dan niet gaan rijden is dat hun eigen keuze en moeten ze niet zeiken:p
 
-Cris- said:
1 Joel ( die E met puntjes kan ik nooit ergens vinden :) )

Er is een appart toetsje met de twee puntjes erop. Die moet je eerst een keer induwen en dan de e.

Dan zie je hem erboven komen <]
 
Back
Top