Damwoude 2006 aftertalk-topic

Std scooter klasse:

1: Erwin van den Bosch - Wintelre
2: Gabriel Zwarts - Kootstertille
3: Hans Lijzenga - Damwoude

Xtreem:

1: Joël Selder - Eindhoven
2: Steven de Hoog - Heerhugowaard
3: Stefan Strigter - Ouderkerk aan de IJssel
 
Je moet dus eerst shift inhouden, dan heb je dat teken met een dubbele quote en een komma, die druk je in, daarna laat je shift los en druk je op de E ;).
 
pix :)

lorenzo

11lmsmr.jpg


Ik + titus

11lmsyg.jpg


mja :rolleyes:

11lmtc5.jpg


:X

11lmtll.jpg


11lmtqc.jpg


11lmts7.jpg


:D

11lmttg.jpg


11lmv4l.jpg


stelletje gekken +pippi+

11lmv61.jpg


11lmv88.jpg


sibo's ding :) vet hoor ! petje af kerel.

11lmvz7.jpg


de kaputmacher :D

11lmw3r.jpg


en als laatste +ralf+ met m'n verbrande kop :D

11lmw6d.jpg


dat was het weer :)
 
ze gooide hem gelukig niet in de sloot... kon hem weer ophalen bij de organisatie :p

titus je boekte me idd hard... maja ook zeker zo'n 30kg verschil denk ik :p

miss wil marcie een keer voor me rijden.... kijken wat het scheeld... :)
 
En daar brande mijn koppeling eruit :( :+

Maar toch in die run had die kerel waar ik tegen moest een tijd van 7.8 en ik won die run redelijk dik :W maar ik had geen tijd stink systeem..



 
Last edited:
Omdat we ons 80cc blok nog steeds niet af hebben zijn we de dagen hiervoor flink bezig geweest met ons 'reserve' 70cc Speed '06 blok. Dus ten opizchte van vorig jaar een nieuwe cilinder, nieuwe carters en een nieuwe inlaat. Alleen al in de afgelopen 2 dagen 160 runs gemaakt om alles eruit te halen wat erin zit.

Het resultaat is een blok wat 2pk sterker is dan vorig jaar, er zit nu echt superveel vermogen in voor een 70cc, maar toch hebben we nog aardig wat ideeen om er meer uit te halen.

En dat heeft zijn vruchten wel afgeworpen, gisteren 2e plaats weten te bemachtigen met de Sonic.

De keuring begon al slecht, we kwamen er niet eens doorheen omdat we geen voorvering zouden hebben. Na een tijdje gepraat te hebben met de organisatie hebben we ze toch weten te overtuigen en mochten we toch meedoen.

Eerst heat ging goed, was tegen Mario's Mint, wel verloren, maar wel met een tijd van 6,911 sec.
Toen was het hele tijdssysteem in de knoei en kon het schema niet voortgezet worden zoals het zou moeten. De oplossing was een afvalsysteem.
Na wat heats gehad te hebben waren we over met Joel en Mario. Van Mario hadden we net aan kunnen winnen, maar van Joel niet. Dat ding ging echt als een kogel op het laatste stuk en we kwamen toch wat vermogen tekort om een sprintframe bij te houden.

Al met Al dus een best goede dag met een goede prestatie voor een 70cc scooter tussen de 80cc sprintframe's.

Het ding van Aad maakt trouwens echt een koning geluid!!

Vanavond even vermogen checken en morgen naar Rotterdam :)
 
Back
Top