Brommersprint Damwoude 2010

Advertisement - register to remove this

Het aanmeldingssysteem lijkt niet te werken. Wanneer ik heb ingevuld en op verzenden druk krijg ik een error.

Het systeem werkt wel heb het net getest en ook jou aanmelding is binnen.

Let er wel op dat alle velden ingevuld worden anders kan er idd een error optreden
 
en ik zie helemaal niets als ik op inschrijven klik behalve de tekst: "inschrijven is mogelijk vanaf 1 april".

Word die fout er nu uitgehaald?
 
en ik zie helemaal niets als ik op inschrijven klik behalve de tekst: "inschrijven is mogelijk vanaf 1 april".

Word die fout er nu uitgehaald?

Misschien je cookies en tijdelijke internetbestanden even verwijderen.
En de inschrijvingen komen ondanks de foutmelding gewoon binnen hoor ik weet zo ook niet wat dat kan zijn lijkt erop dat de terugkoppeling vanaf de site niet juist wordt doorgegeven
 
Altijd Leuk :love:


Broek met protectie 8P !

Vind een motor jas / bodyprotector, goedkeurde helm en motor handschoenen wel genoeg. Why die Broek ? Er gebeurd immers nooit wat, zelfs onze Sven de stunt-rijder heeft geen broek aan met protectie !

Bullshit :!
 
Last edited:
Gelijk maar ingeschreven. Kreeg ook een error er voor. Wist helemaal niet meer dat het systeem zo werkte... Kan er hopelijk nog tussen komen :)
 
vorig jaar ook al dacht ik, tenminste op de terugweg van damwoude was het bij almere best druk op het strand:p
 
Back
Top