2 juli Brommersprint Damwoude

volgens mij waren dat wel jongens uit het zelfde groepje of niet? Ik vind het een beetje jammer. je weet dat het niet mag, en dan toch dwaas doen. keuring mag zich indd aanscherpen met dit soort dingen, jubbega waren er zo ook een paar.

Yep, volgend jaar maar iedereen sonic met lang blok,echt zielig eerlijk kunnen ze niet winnen!8P
 
als je zeker weet dat een blok niet onder een bepaald type scooter hoort gewoon een protest indienen..

die gast die met 1 scooter in 2 klassen reed had wel 2 scooters mee maar gebruikte maar 1.. beetje zielig om zo mensen naar huis te rijden die wel eerlijk meedoen..
 
Weet je die Oranje sonic reed gewoon weer in de standaard klasse met een lang blok,dit was bij jubbega ook al zo. Kijk naar Stuntsnuiver , harlingerark ofzo die rijden ook in de standaard maar die doen aanpassingen die wel mogen.
Als je met je sonic in de standaard scooterklasse wilt rijden dan moet je gewoon met kort blok gaan.
 
Het mooie was, dat ik zelfs nog commetaar kreeg dat mijn rox verlengd was. Gelukkig waren er genoeg mensen die gelijk die mensen de mond weer snoerden. Mijn rox is echt net binnen de regels. Zelfs SBO proof.

En dan zie je idd een sonic met lang blok in de standaard klasse, en dus iemand die met 1 scooter in 2 klassen reed. Erg scherp van je trouwens sanderd :).

Jammer, maar hopend dat dit niet weer gebeurd bij genemuiden, anders denk ik toch maar eens ff overwegen om wat klachten in te dienen?
 
De gene die gewonnen heeft, is een Axis met lang blok he?? Daar hoort kort blok onder, een Stinger heeft lang blok maar een Axis niet. En die scooter is gewoon een Axis. En die 'jongen' met zn 2 scooters, beide scooters zijn gewoon reglementair voor de scooter70. Origineel blok (kort) , orig wielbasis, 70 cc, plaat werk etc aanwezig. Enigste fout die die maakte, was direct van de stnd klasse aan te sluiten voor de speciaal klasse. Maar aangezien jullie een niveau van niks hebben kon die qau tijden gewoon direct mee doen. Tegen mij werd ook gezegd dat ik onregelmentair was met mn Sonic, weet niet hoe blind je kan zijn maar rij gewoon met een kort blok. Dus weet niet wat jullie allemaal zitten te klagen maar van ons uit wordt er niet onregelmentair gereden. Verder voor mij een nutteloze dag omdat het tijdsysteem zat te bitchen anders gewoon 2e of 1e kunnen worden. @harlingerark, mijn reactie was ook 0.05 ;-) was voor mij iig de laatste friesche sprint, zonder beker helaas.

Groetjes

word er over jou geklaagd dan?
 
3. De deelnemers mogen, als zij dat willen, op de wedstrijddag meedoen aan meerdere klassen, doch niet op dezelfde brommer.
 
Sander, schrijf je ook gwn in voor std scoot klasse, waarom zou je extreem blijven rijden als niemand zich eraan houd.

&& dan knallen @ genemuiden! ik zal kijken of ik met iemand mee kan rijden, ga ik je wel coachen! Neos doet toch niet weer mee:*
 
Last edited:
lekker belangrijk allemaal als je met zon apparaat door de keuring komt, prima toch? ik kan dr geen stres om hebben. anders meld je je aan als vrijwilliger voor de keuring als je dr zo mee zit?
 
Ik had die jongen van Scooter-power er nog op aangesproken alleen die zei dat het zo hoorde bla bla bla.
@ sanderp sorry van de flauwe opmerking, Genemuiden krijg je een biertje van me.

Welke flauwe opmerking? maar is goed :) houd ik je aan! :D
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hp2jkSAZMxU&feature=channel_video_title"]‪brommersprint damwoude 2011.wmv‬‏ - YouTube[/ame]

Met te weinig voorontsteking (einde fimpje:p) maar echt zeer vet filmpje geworden!

Thanks Rinze & Sander!
 
Last edited:
Nopee niet @ genemuiden! neos staat te koop heb geld nodig voor rijbewijs helaas. maarja overal komt een einde aan, de neos heeft 2 sprints meegedaan en veel dingen beter gedaan dan mensen die al 2-3 jaar meedoen:D, dus mijn doel is bereikt!

Ben er zelf wel, als coach oid:p(je kunt me altijd herkennen aan me paars/witte/blauwe jas & dat ik bijna 2 meter ben (kijk maar naar die vent met camera, die op het fimpje achteruit fotos maakt:D) )
 
Last edited:
allebei? kan dat ook?

ik ben dr sws :D

Nopee niet @ genemuiden! neos staat te koop heb geld nodig voor rijbewijs helaas. maarja overal komt een einde aan, de neos heeft 2 sprints meegedaan en veel dingen beter gedaan dan mensen die al 2-3 jaar meedoen:D, dus mijn doel is bereikt!

Ben er zelf wel, als coach oid:p(je kunt me altijd herkennen aan me paars/witte/blauwe jas & dat ik bijna 2 meter ben (kijk maar naar die vent met camera, die op het fimpje achteruit fotos maakt:D) )

ow nu weet ik wie je bent, kon je steeds niet voor de geest halen :p.
 
Back
Top