Scooter Sprint Drachten 8 juli

Mango

Well-Known Member
Hallo Allemaal

Net als vorig jaar zijn we weer lekker laat ja we weten het alleen de Grote Organisator eigenaar van het terrein is altijd laat met deze dingen.

Maar 8 Juli ist weer zo ver t kan weer los er kan weer gesprint worden op het Vec in drachten.

Dit jaar kunnen we 60 sprinters houden dus as je mee wilt doen moet je ff je naam enzo mailen naar scootersprintdrachten@hotmail.com.

Net als vorig jaar wordt er weer op 100 meter gesprint dit jaar met warm loop stuk zoals het nu staat ook zal het startsysteem weer aanwezig zijn zelfde als vorig jaar.

De snack tent is er ook weer alles is geregeld ook de vergunning is klaar hoeft alleen gemeld te worden van wege het eigen terrein is.

Er wordt gesprint tussen 12.00 en 15.00
Dus wil je mee doen Mail ff naar scootersprintdrachten@hotmail.com en je krijgt reactie of het nog kan.

Hoop jullie allen te zien.
 
Advertisement - register to remove this

Zeker van de partij!! altijd leuk, lekker asphalt!!!!!!

btw. lukt het echt niet om daar 225m neer te leggen? mss kun je diagonaal uitzetten ofzo........... 100 of 150m, ik ben er iig aangezien ik vanaf mn balkon de complete dragstrip/vliegveld kan zien liggen :7
 
sprintfreakz said:
Zeker van de partij!! altijd leuk, lekker asphalt!!!!!!

btw. lukt het echt niet om daar 225m neer te leggen? mss kun je diagonaal uitzetten ofzo........... 100 of 150m, ik ben er iig aangezien ik vanaf mn balkon de complete dragstrip/vliegveld kan zien liggen :7
Kan je het VEC terrein dan ook zien:p
 
Redmer said:
No way :D
Dan vlieg ik deze x echt die kerel aan :+
Grote jongen...

Ik ben niet aanwezig, vind 100meter te kort en voor een sprint van 3 uur ga ik niet 5h in de auto zitten :p
 
Ik neem aan dat niemand op het vec terrein woont:p.. Maar het is voor mij een klein stukje rijden dus gewoon branden met die hap
 
Back
Top