Damwoude 2006 aftertalk-topic

Idd ik stond met mijn 70cc ook tussen de 80cc. Ik koos ook alleen een tegenstander met 70cc, omdat het dan gewoon 'makkelijker' is om de volgende ronde te halen.
Je doel is toch winnen als je op zo'n dag bent en als je dat makkelijker voor jezelf kan maken dan doe je dat toch?
 
Die gast uit damwoude zorgde gewoon dat hij als laatste was en mocht hij in zn eentje rijden dus de heat gewonnen..
 
Kale-Man said:
als je scoot hard genoeg wil maakt het tog niet uit tegen wie je start beetje zelf vertrouwen manta


En als nu de 2 snelste die eigenlijk in de finale na zo'n dag staan meteen begin van de dag met afvalrace tegenelkaar moeten dan is er al 1 weg. Da is ok maar saai. beter zoals het altijd gaat afval races is altijd maar oneerlijk. vind ik
 
DennisM. said:
En als nu de 2 snelste die eigenlijk in de finale na zo'n dag staan meteen begin van de dag met afvalrace tegenelkaar moeten dan is er al 1 weg. Da is ok maar saai. beter zoals het altijd gaat afval races is altijd maar oneerlijk. vind ik


Dat had ik dus;(

:p
 
Razma said:
geef ze eens ongelijk als het kan en mag ? :)

Ik zeg ook, logisch, ik had het ook gedaan, maar wel jammer dat het zo gaat... Maargoed genoeg naar het verleden gekeken, laten we kijken naar komende sprints 8)
 
Manta said:
Ik zeg ook, logisch, ik had het ook gedaan, maar wel jammer dat het zo gaat... Maargoed genoeg naar het verleden gekeken, laten we kijken naar komende sprints 8)

idd...

hopen dat niemand over de hekken gaat leunen aan de finish / kabels sloopt etc op genemuiden :X als ik nou voor de 3e keer dit jaar naar een sprint in het hoge noorden rij voor niets dan word ik aardig temmes denk ik !
 
JasperdB said:
idd...

hopen dat niemand over de hekken gaat leunen aan de finish / kabels sloopt etc op genemuiden :X als ik nou voor de 3e keer dit jaar naar een sprint in het hoge noorden rij voor niets dan word ik aardig temmes denk ik !

Sssssst, ik troost je wel dan :*

DennisM. said:
En als nu de 2 snelste die eigenlijk in de finale na zo'n dag staan meteen begin van de dag met afvalrace tegenelkaar moeten dan is er al 1 weg. Da is ok maar saai. beter zoals het altijd gaat afval races is altijd maar oneerlijk. vind ik

Vind ik niet, IEDEREEN is concurrent van elkaar.
 
Ff tussen door, ook al in het kleine vraagjes topic gevraagt bij quik forum maar hier ook nog maar ff: Weet iemand iets van een groen met witte beta ark die 1 a 2 jaar geleden nr 1 was op damwoude? Als het goed is was ie nr 1 op damwoude. Anders moet ik nog wat dignen rondvragen
 
ProjectRox said:
Ff tussen door, ook al in het kleine vraagjes topic gevraagt bij quik forum maar hier ook nog maar ff: Weet iemand iets van een groen met witte beta ark die 1 a 2 jaar geleden nr 1 was op damwoude? Als het goed is was ie nr 1 op damwoude. Anders moet ik nog wat dignen rondvragen

de eerste keer won van schie (toen waren alle scooters 1 klasse) en de 2e keer die mat grijze met fluor gele roke nrg.

Ik heb iig geen beta ark in de finale gezien
 
JasperdB said:
de eerste keer won van schie (toen waren alle scooters 1 klasse) en de 2e keer die mat grijze met fluor gele roke nrg.

Ik heb iig geen beta ark in de finale gezien

In 2004 won Patrick van Nies en in 2005 waren er de scooter en xtreem klasses:*
 
Tormentor said:
was dat niet jubbega?

edit: voor cris

Jubbega 2004: 3de Maik knapen (Twins machine)

Damwoude 2004: 1ste Patrick van Nies (Twins)

Jubbega 2005: 1ste Anthony van Nies (Twins)

Damwoude 2006: 1ste Erwin van den Bosch (Twins machine)

:D
 
JusSeb said:
Vorig jaar won Wiliam hoeksema hem de scooterklasse dan.

ja hem bedoel ik met de roke nrg.

ik dacht dat van schie won op damwoude 2004 trouwens, maar dat was blijkbaar niet zo :p my bad
 
DHRA tijd crew said:
In het geval van deze rijder heeft hij een goede run gehad en geen foute. Dus als de starter zegt het is goed dan is het goed. Hij mag alleen handelen volgens de regels als starter.

gr Peter

Hoi Peter,

Een vraagje: wat was 3 juni nu de oorzaak van het enorme fiasco omtrent de tijdsregistratie?

Want als dit een voorbode is voor de sprint in Genemuiden (sept.) dan bespaar ik mezelf de tijd en moeite...
 
Omdat er mensen zijn in het publiek die graag te hekken een paar cm verplaatsen zijn de poten van de hekken op de tijdsmetingkabel gekomen en zo op 3 plaatsen "gebroken" dus ze hadden geen eindsnelheid enz..
 
Back
Top