Aftertalk en pics Brommersprint Damwoude.

Daar was jij niet toch x|

btw beter kappen we nu over lenen en gaan we wachten tot ik thuis ben en een stuk of 5 filmpjes upload :#:W
 
Ga je sprinten, zie je honderden camera's langs de kant..

Is hier de kans om die mooie pics/filmpjes te posten doen sommige luie mensen het nieteens :|
 
file.cfm
 
C4rN said:


hehe waren jullie dat met die autow????

zoja wie werd er uit die autow getrokken dan?

wij stonden daar te wachten zien we iemand aankomen rennen trekt zo de passagier eruit en gaat zelf erin zitten :S:S:s wij dachten wtf is dat dan :p
 
haha
waren wij ja, sonic tuning (eric) zat voorin en moesten knokken wie er voorin moest :p. Simon trok eric uit de auto enne tsjah de rest heb je wel gezien denkz :p
 
RobinV said:
Ga je sprinten, zie je honderden camera's langs de kant..

Is hier de kans om die mooie pics/filmpjes te posten doen sommige luie mensen het nieteens :|

Idd|(

Maar volgende keer mogen mensen alleen nog maar een foto van me scooter maken als ze de foto ook online zetten of ze moeten 1 euro per foto betalen:p:p})

Nee, ff zonder gekheid er worden echt duizenden foto's gemaakt en dan vind je er maar een paar terug op inet best jammer.
Ik had dit keer jammergenoeg geen fotohoertje bij me maar anders post ik de pix ook gewoon altijd.


@ C4rN:zou je please het filmpje van onze sprint online kunnen zetten, wil hem echt graaaag zien8)
 
vond het zelf ook wel grappig. bleef niet voor niks nog effe liggen anders staat ut weer zo stom.

hahaha. heb het wel naar me zin gehad daarzo. tom (c4rn) op terug weg ook nog effe beet gehad. stonden bij benzine tankstation op parkeer terrein en tom was effe weg dus ik en danny (evolution) me sr aangetrapt onder het zeil. wij weer in de auto en sr statio laten draaien. komt tom terug, danny loopt naar buiten en geeft effe gas. tom wist niet wat hem overkwam

staat daar een scoot onder een zeiltje rond 22.00 beetje toeren te maken.

hahaha

mzzl
 
Back
Top