Rimovanax
Active Member
Ik zou inderdaad de koppeling vervangen, de Chinese GAK koppeling is niet zo denderend. je rijd met cement.Ik heb standaard koppeling erin.
Wel heb ik hier nog een naraku koppeling liggen met rode veren.
Drukveer is ook standaard en ook heb ik hier nog een witte en zwarte drukveer liggen met +1000 rpm en +1500 rpm
Het enige wat ik veranderd heb is het hele variogedeelte met nieuwe starterkrans
de naraku koppeling is vele malen beter, heeft meer oppervlakte en een goeie composiet (magnesium met koper denk ik)
Verander de koppeling en test het opnieuw, pas dit aan op je gevoel.
de naraku starterkrans heeft inderdaad een andere baan vergeleken met het orgineel. Probeer het met uit met een stift, dan weet je of hij de rand van de vario bereikt.
Drukveer kan je je zo laten, als je hem gaat vervangen voor bijv de witte trekt hij beter op, aan de hand van je rolletjes gewicht.
als je de vario los haalt kan je kijken hoe ver hij tot de rand komt, misschien helemaal niet (kan doordat je snaar gesleten is).
bekijk deze video om een idee te krijgen:
22:06 carter eraf halen om te kijken tot waar de snaar komt van de vario