Die bobine heb ik er al op zitten.Is je bougie speeling ook goed? ik zou dat ook even controleren, probeer eerst te spelen met de speeling en kijk hoe hij starts en loopt. 0.6mm volgens de handleiding van een kymco agility 50CC QMB motorblok. je kan 0.55mm proberen, als hij nog steeds zwakkere vonkt??????? kan je een andere bobine nemen (optioneel)
deze high voltage bobine is wel redelijk en doet zijn werk goed.
(optioneel mocht er na het afstellen van de afstand nocht steeds hetzelfde probleem zijn)
Wat je beschrijft herken ik als een kleine speeling bij de cilinderkop. aangezien je ook recentelijk (minder dan 1000 kiilometer) een 90cc kit geïnstalleerd had. Kan je bij de cilinderkop de bouten controleren op torsie. Het kan gebeuren tijdens een aantal hitte cyclus en afkoelen dat hij iets losser is geworden. Uitzetten en inkrimpen.
doordat je asngeeft dat hij moeilijk start als hij koud is en het makkelijk gaat als hij op bedrijf temprstuur is. Kreeg je bij de kit een papieren cilinderkop pakking of een van metaal? een visuele inspectie of er niks bij de cilinderkop pakking lekt of zwart is geworden. zo ja meteen bouten aandraaien met een moment sleutel.
Zal de kleppendeksel er eens afhalen en kijken of er iets aangedraaid moet worden.
Wordt vervolgd.