Ik heb de 24 er wel op, maar nog niet kunnen starten of rijden.
Het plastic isolatorblokje was helemaal glad, dus ook geen plek om een oring tussen te plaatsen.
Heb voor de 24mm een gefreesd isolatorblokje van naraku gekocht. Was wel wat duurder, maar kwam daarmee net over de verzendkostengrens.
Deze had wel een oring. Kopbouten inderdaad kruislings, met het juiste moment vastgezet.
1,5 dag geprobeerd het ding te starten. Paar keer accu leeggestart en natte bougie en rokend kabeltje bij startmotor.
Gisteren de compressie proberen te meten. kreeg ik er max 30 a 40 psi uit (ong 2 a 3 bar), wat niet klopt. Meer mensen van dit forum gaven al aan dat het geen goede set was van HBM en hadden ongeveer dezelfde uitslag. Toen ik even met de duim op het bougiegat startte, voelde ik hem wel goed drukken..
Bij starten met open bougiegat, kwam er een straaltje benzine naar buiten.......
Daardoor ging er bij mij een lichtje branden: ik had de benzine- en vacuumslang verkeerdom aangesloten! Toen voelde ik me echt dom. Had er notabene een gekleurd stukje tape om gedaan om te onthouden welke slang waar moest.
Ik laat hem nu even een dagje staan met de bougie eruit. Kan de benzine een beetje verdampen.
Waar precies in de filter zat bij jou die buis? Ik heb nog niets gezien, maar misschien verkeerd gekeken.
Het plastic isolatorblokje was helemaal glad, dus ook geen plek om een oring tussen te plaatsen.
Heb voor de 24mm een gefreesd isolatorblokje van naraku gekocht. Was wel wat duurder, maar kwam daarmee net over de verzendkostengrens.
Deze had wel een oring. Kopbouten inderdaad kruislings, met het juiste moment vastgezet.
1,5 dag geprobeerd het ding te starten. Paar keer accu leeggestart en natte bougie en rokend kabeltje bij startmotor.
Gisteren de compressie proberen te meten. kreeg ik er max 30 a 40 psi uit (ong 2 a 3 bar), wat niet klopt. Meer mensen van dit forum gaven al aan dat het geen goede set was van HBM en hadden ongeveer dezelfde uitslag. Toen ik even met de duim op het bougiegat startte, voelde ik hem wel goed drukken..
Bij starten met open bougiegat, kwam er een straaltje benzine naar buiten.......
Daardoor ging er bij mij een lichtje branden: ik had de benzine- en vacuumslang verkeerdom aangesloten! Toen voelde ik me echt dom. Had er notabene een gekleurd stukje tape om gedaan om te onthouden welke slang waar moest.
Ik laat hem nu even een dagje staan met de bougie eruit. Kan de benzine een beetje verdampen.
Waar precies in de filter zat bij jou die buis? Ik heb nog niets gezien, maar misschien verkeerd gekeken.