90cc naraku of mezoly

kisbee70

New Member
Hallo allemaal
Ik wil een 90cc set voor mijn kisbee 2020
Er zijn sets van narakuen mezoly, wie prijs verschilt het een beetje
Maar wat is een aanrader Naraku of mezoly
Of iemand ervaring hiermee

Gr
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat naruku van iets betere kwaliteit is maar dat weet ik niet zeker of dat voor alle producten geldt, en er zal ook wel verschil in de poorten zitten.
 
Probleem met naraku onderdelen is dat er hier en daar op dingen word bespaard.
Het is marginaal beter dan DMP waar dingen wel snel kapot gaan.
Soms komen er ook wel een productie fouten tegen in hun cilinders.

Zou zelf de mezoly proberen.. Mezoly is gewoon een zelf verzonnen naam. Verder niks Italiaans of zo.

K-parts schijnt dit spul te verkopen..
 
Hallo allemaal
Ik wil een 90cc set voor mijn kisbee 2020
Er zijn sets van narakuen mezoly, wie prijs verschilt het een beetje
Maar wat is een aanrader Naraku of mezoly
Of iemand ervaring hiermee

Gr
Zeker geen mezoly bestellen!!!!!
Heb heel slechte ervaringen ermee
Ik bestel iets ze doen het gwn kut of helemaal niet.
Ik zou pers voor de naruku gaan dan betaal je misq iets duurder maar dan heb j ook iets.
 
Probleem met naraku onderdelen is dat er hier en daar op dingen word bespaard.
Het is marginaal beter dan DMP waar dingen wel snel kapot gaan.
Soms komen er ook wel een productie fouten tegen in hun cilinders.

Zou zelf de mezoly proberen.. Mezoly is gewoon een zelf verzonnen naam. Verder niks Italiaans of zo.

K-parts schijnt dit spul te verkopen..
Bij mijn eigen dealer betaal ik ruim 315 euro voor de naraku set, dus cylinder en kop. Dus erop bezuiningen !!
Post automatically merged:

ik zal morgen jos dijkman eens bellen, zeker voor de prijs
bij mij eigen dealer ben ik al 315 euro kwijt voor een set, en dan moet de ncy nokkenas ernog bij van 100 euro
en dat vind ik een beetje te gortig
weet ook niet waar het prijsverschil in zit
 
Last edited:
Hallo allemaal
Ik wil een 90cc set voor mijn kisbee 2020
Er zijn sets van narakuen mezoly, wie prijs verschilt het een beetje
Maar wat is een aanrader Naraku of mezoly
Of iemand ervaring hiermee

Gr
Rijd zelf met een 90cc set van Naraku en dat bevalt prima. Hou er wel rekening mee dat je qua kosten nog wel wat meer kwijt bent. Met 90cc heb je een 24mm carburateur nodig, grotere isolator/inlaatspruitstuk, een snelle nokkenas (NCY bijvoorbeeld), snelle vario, andere trekveren, andere drukveer etc. Verder is het denk ik niet aan te raden om deze set te monteren op een (met veel kilometers) gebruikte krukas. Ik heb mijn blok compleet gesplitst met nieuwe krukas en ben achteraf toch wel blij dat ik dat gedaan heb. Zou het er zelf namelijk niet op gokken om het op een veel gebruikte krukas te monteren. Zou zonde zijn van je geld als je krukas/krukaslagers het begeven.
 
Rijd zelf met een 90cc set van Naraku en dat bevalt prima. Hou er wel rekening mee dat je qua kosten nog wel wat meer kwijt bent. Met 90cc heb je een 24mm carburateur nodig, grotere isolator/inlaatspruitstuk, een snelle nokkenas (NCY bijvoorbeeld), snelle vario, andere trekveren, andere drukveer etc. Verder is het denk ik niet aan te raden om deze set te monteren op een (met veel kilometers) gebruikte krukas. Ik heb mijn blok compleet gesplitst met nieuwe krukas en ben achteraf toch wel blij dat ik dat gedaan heb. Zou het er zelf namelijk niet op gokken om het op een veel gebruikte krukas te monteren. Zou zonde zijn van je geld als je krukas/krukaslagers het begeven.
Ik heb nu een Kisbee 90cc met nokkenas, malossi vario... welke trek en druk veren heb jij toegepast? en welke sproeier heb je genomen?
 
Dan is naraku net zo slecht. Kan je nog beter denk ik een china cilinder van ebay plukken voor minder.
Niks van waar, heb ze zelf allebei gehad en er is wel degelijk een verschil. Ik heb een aantal jaar terug een tweedehands naraku 90cc gehad en die had al wat gelopen en heb er zelf ook zo'n 25k mee gedaan voor dat ik echt compressie problemen begon te ervaren. Daar na op een andere scooter een nieuwe mezoly 90cc gemonteerd en bij die vloog de bougie er na 1k uit. De afwerking is ook echt matig en dan hebben we het nog niet eens over de performance. mezoly is ook gewoon een Chinees bedrijf met hippe europese naam. naraku weet echt wel wat ze doen, heb er nu weer een dit keer nieuw en die heb ik afgesteld en draait zo'n 5,5pk en gaat al 5k goed. naraku is een erkend en hoogwaardige tuner uit taiwan, mezoly is een Chinese massaproducent. Voor mij en vele andere een makkelijke keuze dus.
 
Back
Top