8 april 2006 - Francorchamps

Ik vind het trouwens zoiezo wel een beetje lomp dat je door het rennerskwartier mag knallen, levensgevaarlijk man idioot iets.. stapvoets oke, maar als een idioot er doorheen knallen vind ik niet kunnen, dus gewoon zoiezo niet...
 
fred motoren said:
hier JIM DOOREWAARD me schouder lag uit de KOM! gelukkig schoot ie weer op z''n plek,toen we op weg naar huis waren!VETBALEN!!!!!!!!

Gelukkig maar dat dat goed zit dan, eerst dacht iedereen dat je sleutelbeen was gebroken, je had ook goed pijn zo te zien.. maja gelukkig is hij niet gebroken je sleutelbeen :) Sterkte igg nog verder..
 
@ slome
Kom op man niet meteen de handdoek in de ring gooien! Omdat het nu niet lekker loopt betekent toch niet dat het zo blijft!!!
Ik heb ook genoeg problemen gehad met de NRG, maar zoals ie nu gaat begint het telopen zoals ik wil.
Ik heb duidelijk gemerkt dat de houding waarop je zit en stuurt veel belangrijker is als bij een zip!! Maybe is dat jou probleem appels met peren vergelijken!!!

@ paulus
Was zekerz vet :)
 
ScatMan said:
ik begrijp je wel melf,maar ik wist dat niet ,ik weet misschien nog een paar dingen niet,het was eerste wedstrijd en zal er op letten volgende keer
sorry:)

volgens mij heeft die nrg toch std voorvork/achterveer/remmen/spruitstuk enz? dan kan je beter een zipje kopen en alles overschroeven, hoef je enkel een kortere vsnaar te kopen +pippi+
 
jorick said:
volgens mij heeft die nrg toch std voorvork/achterveer/remmen/spruitstuk enz? dan kan je beter een zipje kopen en alles overschroeven, hoef je enkel een kortere vsnaar te kopen +pippi+
daar heb ik ook aan gedacht idd,omdat je bij zip alleen een veer erop zet en bij nrg een hele voorvork erin moet zetten
maar zip is kort blok en nrg lang dus moet ik ook een ander blok;)
maar ik wou eerst hier op oefenen
maar kijk nog wel
 
ScatMan said:
daar heb ik ook aan gedacht idd,omdat je bij zip alleen een veer erop zet en bij nrg een hele voorvork erin moet zetten
maar zip is kort blok en nrg lang dus moet ik ook een ander blok;)
maar ik wou eerst hier op oefenen
maar kijk nog wel
Koop je toch een zippie met blok??
 
Slome said:
:X You've got a point. Alleen ben ik zo commercieel ingesteld dat ik niet gelijk afgeef op een machine die ik gebruik maar mezelf de schuld geef :)

Ik moet het nou eenmaal doen met de middelen die ik heb (geinvesteerd in de nrg, achteraf foute gok, mjah dat is ondernemersrisico, eigenwijs zijn en dan op je plaat gaan door je eigen fouten :P ). Niet iedereen heeft een onuitputbare geldbron... Anders had ik misschien nog een zip extra gebouwd om te trainen, maar gelukkig is de realiteit hard en moet ik het met de nrg doen :)

Ik vind het zonde om alles wat ik nu opgebouwd heb weer weg te doen, paar wedstrijden te moeten missen, verlies te lijden op aangekochte onderdelen (voorvork enzo) en dan weer opnieuw te beginnen. Overigens moet ik wel gelijk toegeven dat ik dan de keuze zou maken voor een andere klasse, zoals al aangegeven mis ik een vorm van tank waar ik meer contact met de machine door heb. Binnenkort ga ik testen met een andere machine, hoe of wat laat ik me nog niet over uit totdat ik concrete afspraken heb daaromheen. :z

Zal 1 hintje geven: Schakelen hoef ik niet meer te leren, en ik vind 1 deelnemer in een klasse wel erg jammer, hoe meer rijders, hoe meer interesant het word om te kijken voor toeschouwers, des te interesanter dat een klasse wordt om in deel te nemen...

Gewoon volhouden, en doorgaan :) Je krijgt het gevoel vanzelf, probleem is alleen dat je op de races niet kan wennen aan het ding omdat je meer moet oppassen voor andere deelnemers dan dat je lekker met jezelf bezig bent. Kan je woensdag niet toevallig trainen op Amsterdam? Ik ben er dan iig wel...misschien kunnen we samen knallen. En anders misschien een ander keertje :)
 
Back
Top