8 april 2006 - Francorchamps

Scarface. said:
niet lullen paul ik ben niet gevallen als enigste :p


wat deed jij dan voor de pitboxen? de grindbak in en er zelf half naast liggen en zachtjes tegen de banden aan komen.......

1ste manche geloof ik.
 
racerunner said:
Ik krijg een beetje t idee dat je geen vertrouwens in je machine hebt, de snelheid zit er wel in volgens mij.
Ga idd lekker een volle dag trainen en kijk goed naar wat de snellere jongens doen, probeer daarna ze gewoon te volgen. en wees niet krampachtig, gewoon lekker vloeiend. Dit geld ook voor scatman, maar die moet eerst andere veren nemen.
:X You've got a point. Alleen ben ik zo commercieel ingesteld dat ik niet gelijk afgeef op een machine die ik gebruik maar mezelf de schuld geef :)

Ik moet het nou eenmaal doen met de middelen die ik heb (geinvesteerd in de nrg, achteraf foute gok, mjah dat is ondernemersrisico, eigenwijs zijn en dan op je plaat gaan door je eigen fouten :p ). Niet iedereen heeft een onuitputbare geldbron... Anders had ik misschien nog een zip extra gebouwd om te trainen, maar gelukkig is de realiteit hard en moet ik het met de nrg doen :)

Ik vind het zonde om alles wat ik nu opgebouwd heb weer weg te doen, paar wedstrijden te moeten missen, verlies te lijden op aangekochte onderdelen (voorvork enzo) en dan weer opnieuw te beginnen. Overigens moet ik wel gelijk toegeven dat ik dan de keuze zou maken voor een andere klasse, zoals al aangegeven mis ik een vorm van tank waar ik meer contact met de machine door heb. Binnenkort ga ik testen met een andere machine, hoe of wat laat ik me nog niet over uit totdat ik concrete afspraken heb daaromheen. :z

Zal 1 hintje geven: Schakelen hoef ik niet meer te leren, en ik vind 1 deelnemer in een klasse wel erg jammer, hoe meer rijders, hoe meer interesant het word om te kijken voor toeschouwers, des te interesanter dat een klasse wordt om in deel te nemen...
 
Scarface. said:
niet lullen paul ik ben niet gevallen als enigste :p
Wat was je dan 2e manche net voorbij de hairpin aan het doen? De baco aan het vermaken? :+

Paul bedoelt ws dat er voor iedere rijder uit 2-1 team gewoon een dikke vette 0 (NUL) gezet is op de puntenlijst :*
 
rob#10 said:
wat deed jij dan voor de pitboxen? de grindbak in en er zelf half naast liggen en zachtjes tegen de banden aan komen.......

1ste manche geloof ik.
klopt daar verremnde ik me of zo ik weet niet goed wat er gebeurd kon het iig niet meer halen daardoor kwam ik met mijn voor wiel het grind in maar ik hield hem wel recht
 
Slome said:
Wat was je dan 2e manche net voorbij de hairpin aan het doen? De baco aan het vermaken? :+

Paul bedoelt ws dat er voor iedere rijder uit 2-1 team gewoon een dikke vette 0 (NUL) gezet is op de puntenlijst :*

als je had opgelet had je gehoord dat ik problemen had met mijn voor rem end at ik niet ben plat gegaan
 
ScatMan said:
zal wel dan,:Z


in het rennerskwartier moet je gewoon rustig aan doen , en als anderen het wel doen moet je daar wat van zeggen (@ scootertuning crew)

je zit dan bij de sbo ,maar bij de sobw mag je helemaal niet rijden , daar word je gewoon gediskwalificeert als ze het zien , zouden ze @ sbo ook moeten doen..

het is toch veel mooier als het voor iedereen veilig is?
 
Slome said:
Paul bedoelt ws dat er voor iedere rijder uit 2-1 team gewoon een dikke vette 0 (NUL) gezet is op de puntenlijst :*
jaja het is nu wel goed 8P het was gezellig het is maar een spelletje niemand verdient zijn brood met racen, het moet vooral leuk zijn en blijven. En dat dan iemand zijn blok breekt, zijn remleiding knapt, een remhevel afbreekt of achteraan rijdt zijn bij zaken, als er maar plezier beleeft wordt.

edit:// idd melf, veiligheid boven alles
 
Scarface. said:
klopt daar verremnde ik me of zo ik weet niet goed wat er gebeurd kon het iig niet meer halen daardoor kwam ik met mijn voor wiel het grind in maar ik hield hem wel recht


scheelde weinig dan ;) maar niet vlekkeloos gereden:p
 
ik begrijp je wel melf,maar ik wist dat niet ,ik weet misschien nog een paar dingen niet,het was eerste wedstrijd en zal er op letten volgende keer
sorry:)
 
Slome said:
:X You've got a point. Alleen ben ik zo commercieel ingesteld dat ik niet gelijk afgeef op een machine die ik gebruik maar mezelf de schuld geef :)

Ik moet het nou eenmaal doen met de middelen die ik heb (geinvesteerd in de nrg, achteraf foute gok, mjah dat is ondernemersrisico, eigenwijs zijn en dan op je plaat gaan door je eigen fouten :p ). Niet iedereen heeft een onuitputbare geldbron... Anders had ik misschien nog een zip extra gebouwd om te trainen, maar gelukkig is de realiteit hard en moet ik het met de nrg doen :)

Ik vind het zonde om alles wat ik nu opgebouwd heb weer weg te doen, paar wedstrijden te moeten missen, verlies te lijden op aangekochte onderdelen (voorvork enzo) en dan weer opnieuw te beginnen. Overigens moet ik wel gelijk toegeven dat ik dan de keuze zou maken voor een andere klasse, zoals al aangegeven mis ik een vorm van tank waar ik meer contact met de machine door heb. Binnenkort ga ik testen met een andere machine, hoe of wat laat ik me nog niet over uit totdat ik concrete afspraken heb daaromheen. :z

Zal 1 hintje geven: Schakelen hoef ik niet meer te leren, en ik vind 1 deelnemer in een klasse wel erg jammer, hoe meer rijders, hoe meer interesant het word om te kijken voor toeschouwers, des te interesanter dat een klasse wordt om in deel te nemen...
Ik vind ook niet dat je moet afgeven op je machine, kijk maar naar roelof en mij, we rijden allebei op andere scooter dan de rest, hij op een nrg en ik op een runner, maar toch kunnen we goed meekomen, soms moet je goed kijken naar je machine en kijken wat je voordelen kunnen zijn. Steek wat tijd in je machine en je zult zeker resultaat zien.
 
racerunner said:
Ik vind ook niet dat je moet afgeven op je machine, kijk maar naar roelof en mij, we rijden allebei op andere scooter dan de rest, hij op een nrg en ik op een runner, maar toch kunnen we goed meekomen, soms moet je goed kijken naar je machine en kijken wat je voordelen kunnen zijn. Steek wat tijd in je machine en je zult zeker resultaat zien.
ohja goed dat je het zegt, roelof aan het vechten met fred thoms 8P geweldig om te zien
 
Heb ook wel wat tijd erin gestoken, alleen ik mis zelf gewoon het gevoel/contact met de machine, denk niet dat de machine daar verandering in kan brengen. Hoewel ik heb nog wel een ideetje, maar betwijfel of het het verschil zal geven wat ik nog nodig heb :)

Zoals al aangegeven, ik denk dat voor mij persoonlijk een andere klasse beter zou zijn (met van die geile ehm gele dingen +pippi+)
 
Slome said:
uit totdat ik concrete afspraken heb daaromheen. :z

Zal 1 hintje geven: Schakelen hoef ik niet meer te leren, en ik vind 1 deelnemer in een klasse wel erg jammer, hoe meer rijders, hoe meer interesant het word om te kijken voor toeschouwers, des te interesanter dat een klasse wordt om in deel te nemen...

Metrakit fun cup :W
 
Slome said:
Heb ook wel wat tijd erin gestoken, alleen ik mis zelf gewoon het gevoel/contact met de machine, denk niet dat de machine daar verandering in kan brengen. Hoewel ik heb nog wel een ideetje, maar betwijfel of het het verschil zal geven wat ik nog nodig heb :)

Zoals al aangegeven, ik denk dat voor mij persoonlijk een andere klasse beter zou zijn (met van die geile ehm gele dingen +pippi+)


heb je weer lopen toeren? :*

ik heb nog wel een RM250 , mischien kom je daar beter op mee , heb je iig wat tussen de benen :p
 
Back
Top