8 april 2006 - Francorchamps

rob#10 said:
he bart wat zie ik

[ir]http://images.scooterrace.be/albums/sracepics/SBO2006/04-08%20Francorchamps/normal_167.jpg[/ir]

jou rondetijd 1.02 nog wat???? ga sirrieus is wat doen!!!

ik reed vorigjaar in de promovario met me standaartscooter 56,4 daaro :)

en toen was het nog ene tik kouder ook!!! kan toch gewoon niet zo...

stoer!

vin et een beetje loos commentaar jij heb ook al een aantal jaartjes ervaring rob
 
rob#10 said:
he bart wat zie ik

jou rondetijd 1.02 nog wat???? ga sirrieus is wat doen!!!

ik reed vorigjaar in de promovario met me standaartscooter 56,4 daaro :)

en toen was het nog ene tik kouder ook!!! kan toch gewoon niet zo...
Wordt al aan gewerkt, ga jij mij anders keer les geven op a'dam ofzo? :+

Ow jah, 1e manche uitgevallen, ding deed ineens niet meer :rolleyes: Of ik deed het niet meer, weet het neit meer, iig ging het niet meer vooruit :p

Ik mis de vastigheid van een Tank tussen me benen, binnenkort toch testen met een andere machine :) Kan hier alleen in het kader van te vroeg stadium nog niets over zeggen 8)


@ Herman:
Laat gaan joh, zolang ik geen gevaarlijke situaties opwek, binnen de gestelde achterstandslimiet binnenkom (ALS ik al binnenkom) en zelf plezier heb, zie ik het probleem niet :)
 
Die heb ik Sander, maar bieden mij nog niet het juiste gevoel :) Ik moet nu gewoon veel meters maken en wennen aan de machine. Misschien dat het achteraf verstandiger was geweest om eerst een jaar kansloos elk weekend te gaan trainen op een kartbaan, maar dan ben je nooit zeker of je wel kan rijden, nu wel :)

Maar ik heb nu ff geen zin om erover door te gaan, praten wordt ik toch niet sneller van +pippi+
 
Het was een zeer gezellig weekend, ik mocht me dit weekend weer toevoegen aan het 2-1 racing team en het was vooral een gezellig weekend. Het was daar in tegen niet zo'n geslaagt weekend omdat de reis naar mijn mening te lang duurde, het veel te koud was, haman zijn cilinder ownden, het hele team wel een keer op zijn plaat is gegaan, er weer een blok door midden is maar vooral omdat twan zo hard viel dat even het licht uit ging en hij sterretjes in zijn helm zag. beterschap twan :*
Verder erg genoten van het weekend, open 70 knalde weer goed hard, stage 6 cup waren ook lekker bezig en gaan steeds harder, fun bike was toch nog spannender dan verwacht de eerst 3 reden bijna even hard en hadden daarom nog een mooi gevecht om de eerste plaats, en verder weer veel mooie en snelle zips gezien :p en was het weer een lekker weekend, op naar emmen
 
Slome said:
Wordt al aan gewerkt, ga jij mij anders keer les geven op a'dam ofzo? :+

Ow jah, 1e manche uitgevallen, ding deed ineens niet meer :rolleyes: Of ik deed het niet meer, weet het neit meer, iig ging het niet meer vooruit :p

Ik mis de vastigheid van een Tank tussen me benen, binnenkort toch testen met een andere machine :) Kan hier alleen in het kader van te vroeg stadium nog niets over zeggen 8)


@ Herman:
Laat gaan joh, zolang ik geen gevaarlijke situaties opwek, binnen de gestelde achterstandslimiet binnenkom (ALS ik al binnenkom) en zelf plezier heb, zie ik het probleem niet :)
Ik krijg een beetje t idee dat je geen vertrouwens in je machine hebt, de snelheid zit er wel in volgens mij.
Ga idd lekker een volle dag trainen en kijk goed naar wat de snellere jongens doen, probeer daarna ze gewoon te volgen. en wees niet krampachtig, gewoon lekker vloeiend. Dit geld ook voor scatman, maar die moet eerst andere veren nemen.
 
fred motoren said:
hier JIM DOOREWAARD me schouder lag uit de KOM! gelukkig schoot ie weer op z''n plek,toen we op weg naar huis waren!VETBALEN!!!!!!!!

wees blij dat het weer goed zit !
23 april weer knallen ? :*
 
fred motoren said:
hier JIM DOOREWAARD me schouder lag uit de KOM! gelukkig schoot ie weer op z''n plek,toen we op weg naar huis waren!VETBALEN!!!!!!!!

Ik heb het ook eens gehad, en dat is echt een "rotgevoel" (om het zachtjes uit te drukken).... Respect dat je je rondjes bleef rijden :X!!
 
Ralf said:
Zullen we je de volgende keer dan maar niet meer mee laten rijden als je te laat bent voor de Stage6 training? :L

daar ben ik ook dankbaar voor hoor dat ik mee mocht rijden. :L was voor mezelf bedoeld. of hap ik nu? x|
 
Paulus said:
Het was een zeer gezellig weekend, ik mocht me dit weekend weer toevoegen aan het 2-1 racing team en het was vooral een gezellig weekend. Het was daar in tegen niet zo'n geslaagt weekend omdat de reis naar mijn mening te lang duurde, het veel te koud was, haman zijn cilinder ownden, het hele team wel een keer op zijn plaat is gegaan, er weer een blok door midden is maar vooral omdat twan zo hard viel dat even het licht uit ging en hij sterretjes in zijn helm zag. beterschap twan :*
Verder erg genoten van het weekend, open 70 knalde weer goed hard, stage 6 cup waren ook lekker bezig en gaan steeds harder, fun bike was toch nog spannender dan verwacht de eerst 3 reden bijna even hard en hadden daarom nog een mooi gevecht om de eerste plaats, en verder weer veel mooie en snelle zips gezien :p en was het weer een lekker weekend, op naar emmen

niet lullen paul ik ben niet gevallen als enigste :p
 
ScatMan said:
@ racerunner ,i know:Z
ik heb daar nu tijd genoeg voor..
en die banden waren niet op tijd binnen te krijgen doh..:Z

je moet niet alleen je banden doen hoor want ik zag ook meen ik nog een std. remschijfje, en een std spruitstukje
 
Back
Top