8 april 2006 - Francorchamps

@lex said:
Weet iemand iets van de Schouder van Jim Doorewaard?

@lex
herman (haman) vertelde me dat jim's schouder uit de kom was hij had gisteren meen ik nog contact gehad met jim oid
 
Nou vrijdag begon t allemaal wel leuk op weg naar Spa.Maar na s ochtends wakker te zijn geworden in de kou,en lekke band te hebben van de bus.En de scooter die niet goed reed en buddy seat die afbrak waardoor ik ten val kwam,en dat ik zelf ook nog eens reed als een krant maakte t wekend toch een stuk minder leuk dan ik gehoop had.

Hopen dat de volgende race stukie beter gaat.
 
zaterdagochtend rond half 5 vertrokken met een goed gevoel omdat de zip tog wel goed liep! 1maal aangekomen en de tenten enz hadden opgezet ff een rondje circuit gelopen en moet zeggen dat het een mooi circuit is. Eerste training begon goed, na ronde of 5 hoorde ik opeens bwooaapppp en uit! na alles losgehaald te hebben bleek dat me ontsteking compleet naar de **** was/is. bovenkant van de rotor is horizontaal afgebroken :S
voor mij was Spa om 10:25 al weer afgelopen....
maarja volgende keer meer geluk.
 
naja verslagje dan maar ... :p

na een week lang proberen iemand met een auto met trekhaak te regelen konden raymond en ik met twan mee rijden, onze scooters gingen bij bart pols in de bus. allereerst wil ik dan ook de familie nelissen en het complete 2.1 racing team bedanken voor het ontzettend gezellige weekend. en natuurlijk bart (slome) voor het feit dat hij onze scooters mee heeft genomen. afijn sochtends nog ff een rondje over de baan gelopen beetje rond kijken. eerste training gelijk de baan op merkte al bij de eerste keer gas geven dat mn scooter wat rijk stond toen maar lekker het nieuwe van mn dunlop banden af gaan rijden en een beetje lijnen verkennen... echt cruisen dus :D

2e training wilde ik nog steeds de boel een beetje verkennen en wennen aan de 70 cc power ... ging allemaal wat lekkerder dus besloot de naar mijn mening moeilijke bochten alvast te oefenen om daar mn snelheid te kunnen behouden. tot ik achter johan reed ... met het aanremmen voor een lange rechtse bocht kwam ik heel dicht bij johan waarbij ik wilde proberen om hem te passeren ... wat begon als een beetje bij remmen in de bocht eindigde in mn eerste schuiver op belgisch asfalt... lekker lekker is het nieuwe dr af.

kwali gelijk vooraan gestart eerst weer ff mn banden warm gereden en toen begon ik gas te geven. voor mn gevoel ging het elke ronde weer wat sneller tot dat ik het rechte stuk op ging en ineens nog maar 11000 toeren draaide ... nog een paar keer vol gas ... nog steeds niks, dus ik aan de kant. cilinder vast gelopen. koelslang was losgetrild. aangezien de temp meters van stage 6 echt bagger zijn heb ik die uitgezet. bij 3 min stationair draaien geeft mn meter 94 graden aan.

al met al een leuk weekend gehad met vooral veel gezelligheid

tot op emmen dan maar weer, waar ik zeer veel zin in heb. kvind emmen een uber baan :D
 
Back
Top