8 april 2006 - Francorchamps

Was goed tof vandaag!! Rik ging onderuit in de 1ste race, en was uitgevallen door een gebroken remhendel, de 2e race werd hij wel eerste. Bij de Stage 6 cup brak twan zn blok doormidden en was het over en uit, 2e race won jacky.

De rest laat ik aan de andere over..Het was igg vet!! :)

ooooi
 
ik vond het wel een geslaagd dagje tot de 1 ste manche:*
toen lag ik er namelijk uit:+
in de trainingen ging er nog iemand voor me onder uit waar ik toen ook onderuit ging en in die zelfde bocht begon me achterkant te stuiteren..
maar kon gewoon weer door rijden
en toen in de eerste manche toen kwam ik na die korte bocht op het rechte stuk bij de finish en toen sloeg die af ,
toen bleek later me krukas aan de vario kant doormidden te zijn:?
dat mag niet zomaar lijkt mij maja
toen zijn we naar huis gegaan..
verder top!
 
Steven#36 said:
Doe eens een foto, dit soort aparte dingen zijn altijd fotogeniek :X
uhm ff kijken of het lukt met de '' webcam ''
t9blsi.jpg

niet de allerbeste foto maar toch:p
 
Last edited by a moderator:
rob#10 said:
t9blsi.jpg



ik heb het laatst ook met een malossi krukas gehad
volgens mij mag dat gewoon niet..:?
hoe ik het bekijk lijkt het net of er al een breuk binnen in zat maar omdat ik gereden heb helemaal gebroken is:?
in ieder geval kon ik daar niks aan doen..
 
[ir]http://webdisk.planet.nl/emaier/publiek/album/IMAGE_00011.jpg[/ir]

laat ik het zo zeggen. ik heb anderhalf jaar gereden met deze krukas. en spontaan knapt ie af. dus het kan gebeuren als ie net nieuw is of als ie oud is.

gebeurt nog wle is als je je achterwiel blokerent remt. dan is het zo over. met die krachten
 
bij jou ziet het eruit of het helemaal plat is..
bij mij voel je nog een randje zegt maar
en ik heb niet geblokerent geremt heb het gas los gelaten voor de bocht en niet geremt en gewoon te bocht in gereden en toen ik er bijna uit was weer gas gegeven..
 
ScatMan said:
bij jou ziet het eruit of het helemaal plat is..
bij mij voel je nog een randje zegt maar
en ik heb niet geblokerent geremt heb het gas los gelaten voor de bocht en niet geremt en gewoon te bocht in gereden en toen ik er bijna uit was weer gas gegeven..


bij mij gebeurde het gewoon toen ik gas had op een recht stuk , en er zit ook een randje aan. komt door et omslaan:)

gewoon domme pech, zelfde dat je de schroefdraad van de bougie zomaar verot draaid bij de cilinderkop....
 
3 Rode vlag situaties gehad vandaag, je valt toch vrij hard van zo'n 70er :)
Daaf, Twan en Orhan konden na een paar minuten zelf weer de baan af lopen. Jim Doorewaard ging pas liggen nadat hij gefinisht was, met een gebroken sleutelbeen (?).
Vrij hectisch dagje, veel te doen. Lekker weer, veel wind en omvallende sponsorvlaggen. Heb medelijden met de aapjes die nog een nachtje blijven, het kwam net met bakken uit de lucht zetten..
 
zoooooo ook net trug, lekker weertje, beter dan lely :W onderweg alleen maar regen gehad :D.

maargoed, paar mooie gevechten gezien, liep allemaal goed op maar puntjes na, daluk lekker slapen :).
 
Back
Top