2 april 2006 lelystad

Red Devil Rox said:
trouwens, wie was dat eigenlijk uit de open 70 (volgens mij) die bij mij voor het parc ferme ff het halve grasveld van het circuit tussen zijn kappen vandaan haalde.. :D


Nou mn broer (mark, open 70, #21) heeft wel aardig wat gras onder zn voorkap weg gehaald :D Ik weet niet of je hem bedoelde, maar hij was dus 1 van die mensen :D
 
Marijke said:
Nou mn broer (mark, open 70, #21) heeft wel aardig wat gras onder zn voorkap weg gehaald :D Ik weet niet of je hem bedoelde, maar hij was dus 1 van die mensen :D

geen flauw idee wie het was :D

meen me nog te herinneren dat het een rode/oranje voorkap was. Maar aan de rechterkant tussen de zwarte binnenkap en de buitenkap zat zeker 5 cm gras :D
 
Ronnie het zou best kunne :D

enige keer wanneer de startnummers goed bekeek was wanneer ze in het parc ferme stonden of wanneer ik de wedstrijd aan het volgen was... maar dit was volgens mij in de 2e training gebeurd.
 
melf #50 said:
fout :p , pizzanno ;)

stiekemerd is dat , zullen thuis wel niet genoeg compost hebben :*

Ah ok ook goed:)
Ik ken ook nog niet iedereen, maarja kom ik vanzelf wel achter als ze hun transponder op komen halen:p
 
naja , er zijn er 2 met oranje voorkap en blauw of paarsachtige achterkant en dat waren nummer 8 (david laagendijk) en 21 (mark piechotta)
 
Maar als je dan iemand met een oranje voorkap bedoelde was het zeker Mark #21 :p David heeft ook wat gras meegenomen, maar bij Mark was het wel heel extreem haha Hij haalde er gister ook nog wat uit geloof ik...
 
Gewichtsbesparing noemen ze dat toch? elke zandkorrel is er 1 teveel ;)

*zegt de man die zijn frame vooraf nog niet eens ontdaan had van de straat smurrie*
 
Red Devil Rox said:
trouwens, wie was dat eigenlijk uit de open 70 (volgens mij) die bij mij voor het parc ferme ff het halve grasveld van het circuit tussen zijn kappen vandaan haalde.. :D

ik niet, ik heb gewoon de hele graszooi mee naar huis genomen :X
 
Back
Top