23 en 24 April trainen op Pottendijk

Advertisement - register to remove this

staat btw niet op de kalender @ www.pottendijk.nl....

dit zou dus betekenen dat iedereen dus ook karts zo vrij kunnen rijden net als normaal?

of word dit echt een "tweewieler" dag?

mja ,wie organiseerd dit? of laat ik het anders zeggen , van wie gaat dit uit?

van Pottendijk zelf?
 
23 en 24 april Pottendijk

Op 23 en 24 April is er de mogelijkheid om te trainen op het circuit van Pottendijk.
Voor pitbikes, scooters enz.
Openingstijden van 10 tot 18 uur.
Vooraf aanmelden per e-mail op pottendijk@zonnet.nl
Dit gaat uit van Pottendijk zelf, er kan gereden worden door scooters, brommers, pitbike s, 125cc 4 takt Honda NSF en 50cc racers.
Als je je op de mailingslijst van Pottendijk laat zetten krijg je vanzelf alle data dat er getraind kan worden per e-mail.
Kunnen we eindelijk regelmatig trainen !!!!!
Zijn zelf afgelopen woensdag 15 april wezen trainen er waren slechts 2 scooters, 4 pitbike s en een 50 cc wegracer (wat een herrie maakte dat ding).
Hoorde toevallig dinsdagavond van de mogelijkheid om te trainen, heb me gelijk op de mailingslijst laten zetten en hup de volgende dag gelijk een e-mail van Pottendijk.
 
Dit gaat uit van Pottendijk zelf, er kan gereden worden door scooters, brommers, pitbike s, 125cc 4 takt Honda NSF en 50cc racers.
Als je je op de mailingslijst van Pottendijk laat zetten krijg je vanzelf alle data dat er getraind kan worden per e-mail.
Kunnen we eindelijk regelmatig trainen !!!!!
Zijn zelf afgelopen woensdag 15 april wezen trainen er waren slechts 2 scooters, 4 pitbike s en een 50 cc wegracer (wat een herrie maakte dat ding).
Hoorde toevallig dinsdagavond van de mogelijkheid om te trainen, heb me gelijk op de mailingslijst laten zetten en hup de volgende dag gelijk een e-mail van Pottendijk.

o.k.

is opzich wel een goeie manier om te weten wanneer je lekker vrij kunt trainen.

denk dat ik me ook maar op de mailinglijst laat zetten , dan weet ik ook wanneer andere mischien trainen , kan ik eens wat vaker kijken als er wel iemand rijdt , ik kom er namelijk weleens vaker maar dan is er niemand :p

en aangezien ik er niet ver vanaf woon kan ik zo even heen , voor mij ook mooi om te oefenen met foto's maken :) (en ik ga geen foto's van Karts maken zomaar :p)
 
ja alleeen niet iedereen die kan doorde weeks 2 dagen vrij nemen....is er nou niet is een keer in het weekend een vrije training?
 
Jah... eigen ondernemers werken flink door inderdaad...

Voor de mannen die de 23e & 24e niet kunnen in Emmen.... de 25e de race in Berghem @ SOBW geen optie??

Wedstrijdelement, lekker cruisen, alleen de prijs is ietwat hoog...:(
 
Ja

Als ik moest kiezen tussen berghem en 95 euro of Amay en 65 euro. ging ik toch echt naar berghem toe.

Als je in Amay eraf gaat knal je gelijk de berg op. succes om daar zonder botbreuken weg te komen bij een goede crash
 
Hoorde het gisteren van Twanneh idd. Nam ik even aan dat dat daar ook wel kon.
Nu moet ik maar even kijken wat ik doe :(
 
Back
Top