29 april SBO Race Venray

best leuk als er nergens een foto van mij te vinden is


dan moet je wel beide races uitrijden :p of je moet voor de camera gewoon is laten zien hoe je het asfalt begroet van dichtbij :p zou kunnen helpen ;)

Verder er zullen echt wel pics zijn alleen just ask en wacht geduldig :) zo niet next time ;)
 
Ga ergens anders janken joh,
Denk je nou echt dat ze foto's gaan maken van iedereen?
Dit jaar heb ik ook nog geen foto's gezien van mij, en paar keer van vorig jaar ook niet.
Anders huur je je persoonlijke fotograaf:L

Ik heb foto's van iedereen die rijdt, maar mijn doel is niet echt alle 71 rijders tevreden te stellen met een paar foto's van zichzelf... Ik maak een impressie van de dag met een evenwicht tussen sfeerfoto's en racefoto's, die voor iedereen beetje leuk moet zijn om naar te kijken...

Mijn doel is de sponsors tevreden stellen, zodat ze weten waar hun geld heen gaat, de rest is extra, ik probeer iedereen altijd wel pics te beloven, maar reeel lukt dat gewoon never..


vind dat er mooie foto's worden gemaakt, zeker van uit het scooterforum, maar ik zie echt 0.0 foto's van pitbike's of zo, terwijl jullie dit wel promoten
kan hier mis verandering in komen?

Als jullie als pitbikes zorgen dat het er ook gaaf uit ziet, komt dat vanzelf...
Er zijn welgeteld drie rijders qua rijstijl 'foto-waardig' zijn, ik heb teveel pics die te saai zijn om te posten.
 
Last edited:
Anders huur je je persoonlijke fotograaf:L
Idd ik heb zelf een aantal mensen mee genomen die foto's van me maken zodat ik zeker weet dat ik er een paar keer op sta, niet dat ik nu ralf wil afkraken of zo maar die heeft het meestal druk en deze mensen wilde graag mee dus toeval en mazzel voor mij
 
Ik vind het ook alleenmaar fijn dat incredibli meeknipt, hoe meer hoe beter, zijn er weer wat rijders blij :)
 
toch moet scatman een keer stoppen met die aanvallende posts elke keer

jah ze maken foto's van iedereen ik heb nu 8 foto's op mijn pc van mezelf 6 gemaakt door ralf en 2 door irriducibille terwijl ik voor het eerst rij en helemaal niet denderend over kom in de bocht etc.

dat je geen foto's van jezelf ziet is je eigen schuld moet je het maar gewoon vragen. stop met het altijd aanvallend replyen en negatief over komen.

@ ralf sorry als nu iedereen je komt vragen om personal foto's.
 
Wat was dit een kutdag :p

[IR]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22414&stc=1&d=1178183223[/IR]
 
Last edited:
Wat was dit een kutdag :p

[IR]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22414&stc=1&d=1178183223[/IR]

Erik wil je zo gewicht besparen?:X

ik heb dat tandwiel nog voor je liggen.

zeg even hoeveel tandjes,ow kut die kan je niet meer telle:p
 
Last edited:
Erik wil je zo gewicht besparen?:X

ik heb dat tandwiel nog voor je liggen.

zeg even hoeveel tandjes,ow kut die kan je niet meer telle:p

Het nadeel is dat de tussenas ook kapot is. Het was een secundaire 15/47 set, 17.67mm met de tussenas gelagerd met die naaldlagers in het blok. Gelukkig is deze niet meer te krijgen :mad:

Heeft iemand deze toevallig over?

Oei...dat is goed klote Erik! Enig idee hoe het heeft kunnen gebeuren?

Ik heb echt geen idee hoe het kan. Zal wel slijtage zijn, heb zo'n foto ook es van dani gezien. Dus het komt wel vaker voor...alleen wel heel weinig :+
 
Ik heb echt geen idee hoe het kan. Zal wel slijtage zijn, heb zo'n foto ook es van dani gezien. Dus het komt wel vaker voor...alleen wel heel weinig :+

Waarschijnlijk een stophieee gemaakt zonder de achterrem in te knijpen, hier kunnen ze erg slecht tegen.
 
Back
Top